Alla inlägg den 29 februari 2008

Av Miss Iskalla - 29 februari 2008 22:36

När greven kommer hem, frågar han tjänaren om det har hänt något.
- Ja svararar tjänaren, spadens skaft rökt av!
- Hur då? Frågar greven.
- När jag begravde hunden, svararar tjänaren.
- Menar du att min hund är död? Frågar greven.
- Den brann inne i hundkojan! svararar tjänaren.
- Men hur kunde hundkojan brinna? Frågar greven.
- När huset brann, så elden tog hundkojan också:. svararar tjänaren.
- Men hur började huset brinna? Frågar greven.
- När grevens dotter kom hem och berättade att, hon blev våldtagen, tappade grevinnan fotogenlampan. svararar tjänaren.
- Är min fru död, Frågar greven.
- Oh nej, svararar tjänaren.
Greven:
- Det var mycket negativa nyheteter, säg något som är positiv.
Tjänaren:
- Grevens AIDS-test är positivt!

Av Miss Iskalla - 29 februari 2008 22:32

Jultomten kopplar renarna framför släden och börjar sin runda att dela ut klapparna.
Vid första huset, klättrar han upp på taket, ner genom skorstenen, och in i barnens sovrum. Han delar ut klapparna, sedan ut genom skorstenen, ner från taket, och så vidare till nästa hus. Och till nästa hus. Och till nästa hus.
Efter många hus. Klättrar han upp på taket, ner genom skorstenen, och in i barnens sovrum. Han delar ut klapparna, men han upptäcker att en vacker kvinna också sover där alldeles naken.
Jultomten tänker så här:
Om jag nu gör jag det som jag vill, då, är jag inte värd namnet Jultomten.
Gör jag inte gör det kommer jag inte ut genom skorstenen.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards