Alla inlägg den 9 februari 2008

Av Miss Iskalla - 9 februari 2008 22:06

Två killar satt i väntrummet hos doktorn. Den ene grät så att tårarna trillade.
Den andre blev nyfiken och frågade:
- Varför gråter du så?
- Jag kom hit för att ta ett blodprov.
- Är du så rädd för att bli stucken?
- Nej, men när man skulle ta provet, så skar man av mig hela fingret.
Nu började även den andre killen att gråta häftigt.
Så killen nummer ett blir nyfiken:
- Varför gråter du?
- Jo, jag kom hit för ett urinprov.

Av Miss Iskalla - 9 februari 2008 22:04

En man dundrade in på läkarcentralen och fram till receptionen.
- Vad kan vi hjälpa dig med? undrade receptionisten.
- Jag har fått nåt fel på picken, svarade mannen högt, så att alla kunde höra det.
- Använd inte ett sånt språk här! sa receptionisten irriterat. Du kunde väl ha sagt att du har fått nåt fel på örat, eller nåt sånt.
Nu kom en läkare ut ur ett rum och frågade:
- Hur var det här då?
- Jag har fått nåt fel på örat, svarade mannen.
- Hur yttrar det sig? undrade läkaren.
- Jag kan inte pissa! svarade mannen.

Av Miss Iskalla - 9 februari 2008 22:02

En kille är ute på golfbanan när han får en boll svingad rätt mellan benen. Han faller ihop med en oerhörd smärta och när han till slut lyckas ta sig till en läkare frågar han:
- Hur illa är det doktorn? Jag ska på smekmånad nästa vecka och min flickvän är fortfarande oskuld?
- Jag måste spjäla och bandagera din penis så att den hålls rak och läker på ett propert sätt, svarar läkaren.
Han plockar fram verktyg, bandage och gör ett riktigt litet konstverk av mannens penis.
Mannen berättar inget för sin flickvän och de två gifter sig precis som planerat. På bröllopsnatten när det börjar bli dags knäpper hans flickvän upp blusen och säger:
- Se här, du kommer att bli den förste, ingen har någonsin rört de här.
Varpå brudgummen släpper brallorna till golvet och snabbt replikerar:
- Kolla på det här då! Den är fortfarande under konstruktion:

Av Miss Iskalla - 9 februari 2008 22:01

En man åker till sjukhuset för att bli omskuren. Efter operationen vaknar han upp med ett gäng läkare ståendes i en ring runt hans säng.
- Min vän, det verkar som om saker och ting har blandats ihop här, säger chefskirurgen. Det skedde en liten olycka och nu är det tyvärr så att du har genomgått ett könsbyte istället för en omskärelse. Du har nu en vagina istället för en penis.
- Va!, utbrister mannen. Menar du att jag aldrig någonsin mer kommer att få uppleva en erektion?
- Åh jo, försäkrar kirurgen. Inte din egen bara.

Av Miss Iskalla - 9 februari 2008 21:59

Den nya patienten slog sig tillrätta i psykologens soffa för att påbörja sin terapi.
- Jag är inte riktigt insatt i vilken typ av problem ni har, började psykologen, så vi kanske ska börja från allra första början.
- Naturligtvis, svarade patienten. Det började med att jag skapade himlen och jorden...

Av Miss Iskalla - 9 februari 2008 21:56

En kille går till doktorn för att han har problem med minnet.
Efter en rad tester säger läkaren:
- Tyvärr måste jag meddela att jag både har dåliga och väldigt dåliga nyheter.
- Vilka är de väldigt dåliga nyheterna, frågar mannen nervöst.
- Jo, svarar läkaren. Våra tester visar att du tyvärr lider av cancer och endast har tre veckor kvar att leva.
- Å herre Gud, utbrister mannen. Vilka är de dåliga nyheterna?
- Våra tester visar att du tyvärr även lider av Alzheimers, svarar läkaren.
- Ja, man måste se det från den ljusa sidan. Jag kunde ju ha haft cancer.

Av Miss Iskalla - 9 februari 2008 21:54

Sjuksköterskan kommer in på salen där Johansson ligger med gipsade armar och praktstånd. På toppen sitter en fluga. Sköterskan rullar snabbt ihop en tidning för att ta död på flygfäet.
Varpå Johansson snabbt säger:
- Nej, nej syster behöver ingen tidning. Kom hit å ge mig två snabba drag istället så klistrar vi han i taket!

Av Miss Iskalla - 9 februari 2008 21:54

Det var en kille som kom till doktorn för hans snopp hade blivit gul. doktorn undersökte honom, men hittade inget fel. Så han gjorde som doktorer gör: Han gav honom en pencilinkur och sa att killen skulle komma tillbaka om en vecka.
Killen kom tillbaka efter en vecka och snoppen var fortfarande lika gul.
- Konstigt sa doktorn, kan det ha något samband med ditt yrke? frågade han killen.
- Nej, jag är arbetslös, svarade killen.
- Jaha, sa doktorn fundersamt och kliade sig i huvudet, vad gör du på dagarna då?
- Inget särskilt svarade killen, kollar på porrfilm och äter ostbågar...

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards