Alla inlägg under november 2006

Av Miss Iskalla - 30 november 2006 22:43

En apa kommer in på en bar och beställer en öl och lämnar en hundralapp. Bartendern skojar lite med apan och ger ingen växel tillbaka. Efter en stund går bartendern fram till apan och säger: - Det är inte varje dag vi serverar apor här. Då säger apan: - Det är inte så konstigt när ni tar 100 kronor för en öl.

Av Miss Iskalla - 30 november 2006 22:43

En äldre dam hade blivit bjuden på kafferep. Barnet i huset frågar: - Tycker tant att det smakar bra? - Jaa då, det är jättegott. - Konstigt, mamma sa´ att tant inte har någon smak

Av Miss Iskalla - 30 november 2006 22:42

- Är det verkligen sant att morgongymnastik för öppet fönster är så bra? säger mamman till tonårsdottern. - O ja, det är redan två killar i huset mitt emot som bjudit ut mig!

Av Miss Iskalla - 30 november 2006 22:39

Chefen frågar sin sekreterare:- Hur sätter du egentligen in pappren i pärmarna?- Efter det bibliska systemet!- Hur hittar man där?- Sök och du kommer att finna!

Av Miss Iskalla - 30 november 2006 22:38

- Kan jag få tala med chefen?- Naturligtvis! För så charmanta damer har han alltid tid.- Säg då åt honom att hans fru är här ...

Av Miss Iskalla - 29 november 2006 22:48

- En kvinna är hos frissan och träffar där en väninna. Väninnan frågar: - Ska du färga håret igen? - Nej, det törs jag inte. Förra gången jag hade gjort det väckte min man mig på morgonen och sa´: - Det är bäst du sticker nu innan käringen kommer hem.

Av Miss Iskalla - 29 november 2006 22:47

- Kan du tänka dig, min hund har lärt sig tala. - Jag vet, vår hund berättade det i går.

Av Miss Iskalla - 29 november 2006 22:46

Journalisten skrev ett referat från en rättegång:"Frk S hävdade att den åtalade tagit henne på brösten."- Fy, sa redaktionssekreteraren. Så får man inte skriva. Ändra så det ser anständigt ut.I tidningen nästa dag kunde man läsa följande:"Frk S hävdade att den åtalade hade tagit henne på (.) (.)"

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards