Alla inlägg under november 2006

Av Miss Iskalla - 7 november 2006 19:47

- Nämn tre olika alkoholhaltiga drycker?- (öl, vin, vodka)- Nämn tre olika preventivmedel?- (spiral, kondom, p-piller)- Nämn tre afrikanska floder?- ?????- Där ser du, du tänker bara på sprit och sex!!

Av Miss Iskalla - 7 november 2006 19:42

Boxaren Dingo förhandlade med sin promotor om en kommande match.- Du får en fjärdedel av överskottet, sa promotorn.- Det är för lite, genmälde Dingo, minst en femtedel ska jag ha!

Av Miss Iskalla - 7 november 2006 19:25

Stormanöver i bergslagsskogarria. Kaptenen inspekterar sina trupper.Någon frågar:- Kapten, kan vi inte börja anfalla? Fienden fryser om fötterna.- Hur vet ni det, karl?- Det sa dom när jag var över och lånade snus.

Av Miss Iskalla - 6 november 2006 19:43

Ingen och Dum var ute och rodde på sjön. Dum rodde till stranden och sa´ till en polis: - Ingen har ramlat i sjön. - Men det var ju bra, sa´ polisen. - Men Ingen har ramlat i sjön. - Det är ju bra.

Av Miss Iskalla - 6 november 2006 19:28

Den gamle ungkarlen har med svett och möda sytt i en knapp i sina byxor och utbrister lättad: - Så där ja, nu har man sparat in en kärring igen!

Av Miss Iskalla - 6 november 2006 19:27

I går hittade jag en gammal klänning på vinden , efter min svärmor, som har legat där i många år.

Av Miss Iskalla - 5 november 2006 19:29

En svensk och en amerikansk byggmästare slog vad om vem som kunde bygga ett niovåningshus snabbast. Efter ett par veckor kom ett telegram från USA: - Fjorton dagar till och huset är klart. Svensken svarar: - Fjorton blanketter till och vi kan börja bygga.

Av Miss Iskalla - 4 november 2006 14:30

En liten pojke sitter på en bänk och gråter. En kvinna går förbi och rågar:

- Varför gråter du?

- Pappa har dränkt min katt.

- Det var inte snällt gjort.

- Nej, han lovade att jag skulle få göra det.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards