Alla inlägg under juni 2006

Av Miss Iskalla - 23 juni 2006 14:06


- När Gud hade skapat Adam och Eva, hade han två saker kvar att som han tänkte ge dem.
- Gud sa: "Jag har två saker kvar till er, den ena är konsten att kissa stående..."
- Adam avbröt: "Den vill jag ha!!! Det skulle vara mycket lättare och roligare!!
- Adam tittade på Eva som nickade och sa: "Varför inte, men det är inte så nödvändigt för mej".
- Så Gud gav Adam den här gåvan.
- Adam skrek av glädje, hoppade upp och kissade runtom, sprang till stranden och beundrade alla mönster han kunde göra.
- Gud och Eva tittade på Adams glädje, och Eva frågade Gud:
- Och den andra saken som Du skulle ge bort som gåva?..."
- "Hjärna Eva Hjärna"

Av Miss Iskalla - 6 juni 2006 00:27

Dagens dikt

Du fick mig
Du fick mitt hjärta banka
Du fick mig att leva för nåt

Du fick mig att öppna ögonen
Du fick mig att inse
att jag är värd något mer

Av Miss Iskalla - 5 juni 2006 00:25

Ovisshet
Hur kan jag älska honom
han som har sårat mig så mycket

Hur kan jag sakna honom
han som inte vill ha mig längre

Varför kan jag inte få glömma
glömma det som varit

Låt mig få gå vidare
i ovisshet

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2006 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards