Alla inlägg under november 2006

Av Miss Iskalla - 12 november 2006 18:59

En man i publiken i en fotbollsmatch frågar: - Varför spelar målvakten barfota? - Han har lovat sin fru att lägga fotbollskorna på hyllan.

Av Miss Iskalla - 12 november 2006 18:58

Pappan frågar sin son: - Vad har ni gjort i skolan i dag? - Vi har fått lära oss hur man gör krut. Då frågar pappan: - Vad ska ni göra i skolan i morgon? - Vilken skola? säger pojken.

Av Miss Iskalla - 11 november 2006 21:09

- Vet du varför norrmännen har händerna i fickorna jämt? - Nej. - De är så generade över att alla fingrar inte är lika långa.

Av Miss Iskalla - 11 november 2006 19:05

- Ni skrev att sommarstugan ligger intill strand och skog. Men här finns ju varken träd eller vatten! - Strand heter grannen till höger och Skog han till vänster

Av Miss Iskalla - 11 november 2006 19:05

En norrman kommer till Sverige och får se en motorsåg, som han aldrig tidigare sett. Den svenske mannen säger att han kan få ner ca 100 träd om da´n med den. Norrmannen tycker att det är så fantastiskt så han köper en motorsåg. Han åker hem till Norge, men efter en vecka kommer norrmannen tillbaka och klagar: - Jag får inte ner så många träd som Ni har utlovat. Mannen i affären drar i spaken. Då säger norrmannen: - Vad är det som brummer?

Av Miss Iskalla - 10 november 2006 20:48

- När jag gick ut från restaurangen i går så tittade hovmästaren på mig som om jag inte hade betalt.- Vad gjorde du då?- Jag tittade tillbaka som om jag hade betalat!

Av Miss Iskalla - 10 november 2006 19:09

En liten flicka var med sin mamma på bröllop. När vigselakten var över frågar flickan sin mamma: - Ska dom få barn nu? - Det kan hända, svarade mamman. - Då stannar vi kvar och tittar på det också.

Av Miss Iskalla - 10 november 2006 19:08

Lars Ström tog en tur med sin nya elbil . Plötsligt fick han sladd, tappade kontakten och slog en volt.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards