Alla inlägg under november 2006

Av Miss Iskalla - 23 november 2006 18:29

En gråhårig man och en rödhårig kille satt och fikade på ett café. Den gråhårige frågade: - Hur känns det att ha eld i håret? Den rödhårige svarade: - Det måste väl du veta som har askan kvar.

Av Miss Iskalla - 23 november 2006 18:25

- Jag vill ha tio tusen kronor i skadestånd för att ni körde över min fot.- Tror ni att jag är miljonär?- Nej, men tror ni kanske att jag är tusenfoting?

Av Miss Iskalla - 23 november 2006 18:25

Domaren:- Är du gift?- Ja.- Med vem?- Med en kvinna.- Det är ju självklart!- Nej, det behöver det inte vara. Min syster till exempel, hon är gift med en man!

Av Miss Iskalla - 22 november 2006 21:45

- Han kallade mig för flodhäst. Vad ska jag göra tycker du?

- Inte vet jag vad en flodhäst gör.

Domaren till mannen i ett skilsmässomål: - Varför har Ni inte talat med Er fru på sex månader?

- Jag har inte velat avbryta henne.

Av Miss Iskalla - 22 november 2006 21:44

En filmproducent är på landet, och ser en bonde göra en baklängesvolt.Producenten:- Du kan få filmkontrakt!Bonden:- Du kan inte betala mig tillräckligt mycket, för att jag ska slå mig en gång till med hackskaftet på tasken!

Av Miss Iskalla - 22 november 2006 21:42

Den sårade soldaten fick besök på sjukhuset:- Jag har hört att du har över 20 kulor i dig. Du milde tid, gör inte det väldigt ont?- Nja det är inte smärtan som är problemet det är vikten.

Av Miss Iskalla - 22 november 2006 21:23

Efter all bakgrundskontroll, intervjuer och tester, var där tre personer kvar.
Två män och en kvinna. För sluttestet, tog CIA agenterna en av männen till en stor dörr av metall och gav honom en pistol.

"Vi måste veta om du följer dina instruktioner, oavsettomständigheter". "Inne i rummet, kommer du hitta din fru sittandes i en stol. Döda henne." Mannen sa "Du skämtar, jag skulle aldrig kunna skjuta min fru" Då sa
agenten "Då är du inte rätt man för jobbet.

Den andre mannen fick samma instruktioner. Han tog en pistol och gick in i rummet. Allt var tyst i ungefär fem minuter, sen kom mannen ut med tårar i ögonen. "Jag försökte, men kan inte döda min fru." Då sa agenten "Du har inte vad som krävs, gå du hem med din fru".

Slutligen, var det kvinnans tur. Hon fick samma instruktioner, att döda sin man. Hon tog pistolen och gick in i rummet. Skott hördes, det ena efter det andra, de hörde skrik, slammer, smällar mot väggarna. Efter ett par minuter, blev allt tyst. Dörren öppnades långsamt och där stod kvinnan. Hon torkade svetten ur sin panna och sa. "Pistolen är ju laddad med lösa skott, så jag var tvungen att slå ihjäl honom med stolen"

Sensmoral: Kvinnor är onda, jävlas inte med dem.

Av Miss Iskalla - 21 november 2006 21:49

En kund kommer in i bokhandeln och frågar: - Har Ni boken "Hur man klarar sig på sin lön?" Biträdet säger: - Nej, men vi har trolleriböcker.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards