Alla inlägg den 16 februari 2008

Av Miss Iskalla - 16 februari 2008 16:51

Det var en spermie som låg i hårdträning, för att komma först fram till ägget när det var utlösning. Efter ett tag blev det utlösning och spermien simmade så fort den kunde. Efter ett tag såg den ett par konstiga spermier med hackor, han simmade fram till dem och frågade vad de var för konstiga spermier. Då svarade de:
- Vi är inte spermier, vi är tandtroll!

Av Miss Iskalla - 16 februari 2008 16:50

Kvinnan till mannen efter samlaget:
- Åh älskling! Vad skönt det var att älska med knottriga kondomer.
Mannen:
- De är inte knottriga. Det är du som är så fruktansvärt ful att jag får gåshud på snoppen!

Av Miss Iskalla - 16 februari 2008 16:48

Det var en gång en mamma som tittade på sin flickas betyg i svenska. Hon rynkade på näsan och var inte så förtjust över reslutatet.
- Svenska är ju inte din starka sida, sa mamman.
- Ska du säga! Jag hittade ett brev från tiden då du var nyförlovad med pappa och du stavade alltid snopen med två p.

Av Miss Iskalla - 16 februari 2008 16:46

Det var Stålmannen som hade det tråkigt en dag , ingen att rädda ,inga naturkatastofer eller bränder att släcka... Detta hände inte ofta så nu kunde han unna sig en liten flygtur lite på skoj för en gångs skull.
- Äh jag tar en sväng ut i rymden! Tänkte Stålis och flög iväg. Väl ute i rymden tog han en titt ner på jorden och fick syn på Spindelmannen som befann sig på ett tak. Stålis flög ner till honom och frågade om spindeln hade lust att ta en öl (superhjältar emellan).
- Tyvärr du, jag håller på och trasslar med mina nät och måste bli klar ifall jag måste rycka ut, du vet!
- Nåväl! Sade Stålmannen, ädel som få tackade för sig och begav sig ut i rymden igen. Väl ute i rymden tog han sig en titt ner på jorden igen.
- Fantomen!!! Utbrast han i den syrefattiga oändligheten. Han hade fått syn på en annan superpolare och for ner till djungeln där han höll till.
- Tjenare Fantomen! Hur är läget med dej då?
"Fantomen" som var djupt nersjunken i en tjock bok mumlade fram ett:
- Mmm...jodå det är bra! Det är lite mycket att göra med mina krönikor just nu men annars är det väl bra!
- Ska du med på en öl nere på "Djungle Fever" och snacka gamla minnen?
Fantomen var tvungen att tacka nej, det var alldeles för mycket kvar att skriva. Nu blev Stålmannen lite besviken , men förstod situationen och tackade för sig och flög ut i rymden igen. Nu fick han med hjälp av sin röntgenblick syn på Stålflickan som tillsynes låg och solade på en balkong, helt näck och med benen brett i sär...
- "Nämen ojdå!" Tänkte Stålis och rodnade lite. Sen tänkte han på hur sällan han har tid att unna sig något, att få busa runt lite. Tanken växte och likaså hans "fortplantningsorgan".
- Äh , tänke han, jag chansar! Han tog fart och for ner mot balkongen med "organet" i högsta hugg...
"Smack!!!"
Fnittrande for han upp i rymden igen för titta på reaktionen från Stålflickan.
- Vad sjutton hände!!! Utbrister hon andfådd.
- Ingen aning? Men det sved till i röven utav bara helvete! Svarade Osynlige mannen.

Av Miss Iskalla - 16 februari 2008 16:39

Vad är det för likhet mellan Bingolotto och att runka?
- Plötsligt sitter man där med tre miljoner i handen.

Av Miss Iskalla - 16 februari 2008 11:26

En amerikan går in på ett statligt verk för att söka jobb. Det första intervjuaren frågar honom är:
- Är du krigsveteran?
- Ja, det är jag, svarar han. Jag gjorde faktiskt två vändor i Vietnam.
- Bra, svarar intervjuaren. Det är till din fördel. Har du några servicerelaterade handikapp?
- Faktum är att jag är handikappad till 100 procent, svarar amerikanen. Jag blev med mina mest privata delar av kroppen vid en granatexplosion, men det påverkar inte min arbetsförmåga.
- Jag beklagar verkligen, säger intervjuaren. Men jag har bra nyheter åt dig - du är anställd! Vi jobbar mellan åtta och fyra, så om du kommer in vid tiotiden ska vi se till att du sätts i arbete.
- Men om arbetstiderna är 8.00 till 16.00, varför vill ni att jag ska komma vid tio?, frågar amerikanen.
- De första två timmarna brukar vi ändå bara sitta och klia oss på pungen, och det behöver vi ju inte dig till...

Av Miss Iskalla - 16 februari 2008 11:23

- Jo, jag skulle laga ett trasigt rör.
- Det måste vara fel.
- Är det inte hos Marcuz?
- Nej, han flyttade för fyra år sedan.
- Det är ju också ett sätt! Först ringer man efter hjälp och sen flyttar man vidare utan att säga ett ord!

Av Miss Iskalla - 16 februari 2008 11:23

Det var långa bilköer in till stan på morgonen och många bilägare var irriterade. I en långtradare satt föraren och visslade och tittade ner på en personbil. Personbilsföraren frågade lastbilschauffören om han hade något särskilt att var glad över?
- Ja, jag är ju redan på jobbet!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards