Alla inlägg den 3 februari 2008

Av Miss Iskalla - 3 februari 2008 10:47

Det var två män som satt i väntrummet på sjukhuset. Båda två såg mycket förlägna ut men efter ett tag sa den ene till den andre:

- Varför är du här?
- Jo det är så här att jag har en röd ring runt snoppen, svarade den andre.
- Vilken tillfällighet, det är nämligen så att jag har en blå ring runt snoppen.
De fortsatte att prata om vad det kunde vara för någon mystisk sjukdom de hade när läkaren öppnade dörren och bad en av dem att komma in.
- Du kan ju gå in först sade mannen med den blåa ringen till mannen med den röda.
När doktorn fick se mannens röda ring så skrattade han lätt och skickade snabbt ut honom. När mannen kom ut till väntrummet så sade han till den andra:
- Det var inget farligt, doktorn sade att det skulle gå bort av sig självt.
Den andre mannen kände sig helt plötsligt mycket bättre och gick med lätta steg in till doktorn När doktor såg hans blåa ring så han mycket bekymrad ut.
- Det här ser inte bra ut, vi måste amputera.
- Va, åt den andra sa ni ju bara att det skulle gå bort av sig självt, skrek mannen.
- Ja, men han hade läppstift runt snoppen, ni har kallbrand.

Av Miss Iskalla - 3 februari 2008 10:45

En kille och en tjej låg ensamma på stranden bredvid varandra. De var inte bekanta. Killen blev lite små kåt på tjejen och flyttade sig genom att hasa sig sakta mot henne. Han vågade inte röra henne med handen. Men han lyckade ändå få in sin ena fot i mellan hennes ben upp hönan på henne. Han pillade med stortån i hennes sköte och hon föreföll tycka om det. Efter cirka 10 min fick de avbryta sina övningar eftersom stranden fylldes av fler badgäster. När det hade gått 14 dagar upptäckte killen att hans stortå svullnat upp den var blå och lila, det blivit ett sår också som såg fult ut. Killen gick till doktorn. Doktorn lade pannan i djupa veck och sa att detta min gode man är syfilis. Killen frågade doktorn om det var vanligt att han fick in patienter med sådana här åkommor.
- Vanligt är det väl inte direkt, sa doktorn, men i förra veckan fick jag in en tjej som hade fått en fotvårta på fittan.

Av Miss Iskalla - 3 februari 2008 10:41

En man kommer in hos doktorn:
- Snälla doktorn, hjälp mig. Det gör ont när jag gör så här, säger han och pekar på sin näsa. Det gör också ont när jag gör så här, säger han och pekar på sin vänstra armbåge. Och det gör ont när jag gör så här, säger han och pekar på sin mage.
- Aha, säger doktorn, jag vet vad det är! Du har brutit fingret!

Av Miss Iskalla - 3 februari 2008 10:37

- Snälla doktor, hjälp mig, min man vill inte ha mig.
Doktorn ger henne en ask med tabletter, och säger:
- Ta en tablett före maten, och ska du se allt blir bra igen.
Men hon kommer besviken tillbaka dagen efter:
- Jag gav honom fem tabletter, jag blandade de i soppan.
- Fungerade det!? frågade doktorn.
- Ja verkligen! Han först bara tittade på mig, vid huvudrätten började han ta på mina bröst och vid desserten slängde han mig upp på bordet, och knullade mig som aldrig förr!
- Vad kul säger doktorn, men varför är du ledsen?
- Det var våran favoritrestaurang.

Av Miss Iskalla - 3 februari 2008 10:36

Det kom in ett helskarpt bombnedslag hos psykiatern och sa:
- Snälla doktorn, ni måste hjälpa mig. Jag blir alldeles konstig så fort jag får en droppe sprit i kroppen. Jag vill bara pippa och pippa...
- Seså lilla damen, sa psykiatern, nu tar vi det lilla lugna. Slå er ner i soffan där borta så ska vi diskutera den här saken i lugn och ro. Vänta bara tills jag blandat till några drinkar.

Av Miss Iskalla - 3 februari 2008 10:35

Den vackra blondinen kom till doktorn som gjorde undersökningen mycket noggrannare än nödvändigt. Han klämde på hennes bröst och frågade: - Ni vet väl vad jag gör nu?
- Jadå, svarade blondinen, doktorn letar efter tumörer.
Sedan klämde han henne på magen längre och längre ned.
- Ni vet väl vad jag gör nu? Frågade doktorn.
- Jadå sade flickan ni känner efter om blindtarmen är svullen.
Till slut kunde han inte hålla sig längre, utan kröp upp på magen på flickan och började knulla henne. Flämtande frågade han:
- Ni vet väl vad jag gör nu också?
- Jamen, svarade flickan, doktorn undersöker om jag har någon könssjukdom och det var faktiskt därför jag kom hit..!

Av Miss Iskalla - 3 februari 2008 10:25

- Jag kan stapla 10 fulla ölburkar på min kuk när den är hård!
- Det är väl inget. Jag kan lägga 25 femmor i rad på min!
- Äsch, tjugo skator kan sitta på min kuk samtidigt, när den är hård!
Just då öppnade fienden eld, och soldaterna började nervöst göra sig klara för att möta fienden. I detta pressade läge kände en av dom att han ville lätta på sitt hjärta:
- Jag ska vara helt ärlig! Jag kan bara stapla 2 ölburkar på min snorre...
Då sade den andra soldaten:
- Om jag ska vara ärlig så kan jag bara få plats med 3 femmor i rad.
Båda soldaterna tittade på sin kompis som ännu inte uttalat sig.
- Okej, okej! Den tjugonde skatan får nog stå på ett ben!

Av Miss Iskalla - 3 februari 2008 10:25

Detta utspelade sig på en militäranläggning någonstans i Sverige.

Det var så att Kapten hade fått reda på att det spreds könssjukdomar bland deras värnpliktiga. Detta gjorde honom orolig och han bestämde i samråd med kompaniläkaren att alla värnpliktiga skulle undersökas.

Han kommenderade ut alla nakna i korridoren på ett långt led, sedan gick kapten först och läkaren efter. Kapten kommenderade Skinn AV, skinn PÅ, läkaren kontrollerade. Sedan gick dom vidare till nästa värnpliktig, skinn AV skinn PÅ o.s.v När dom kom till den sista värnpliktige stod han där med satsen i handen, varpå kapten frågade vad han gjort. Jag var med från början svarade den värnpliktige.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards