Alla inlägg den 22 februari 2008

Av Miss Iskalla - 22 februari 2008 12:12

En Elefant gick sin dagliga promenad i djungeln, då hon hade oturen att trampa på en tagg.
Samtidigt råkade en Myra gå förbi. Myran erbjöd sig att ta bort taggen. och Elefanten blev glad.
När taggen väl var borta, sa så sa elefanten att som tack för hjälpen skulle myran få en valfri gentjänst.
- Schysst sa myran, då vill jag ha sex med dig!
Elefanten undrade om allting stod riktigt till i myrans skalle, men svarade givetvis, ja!
(vad kunde en sån liten ha för utbyte av det?)
Myran klättrade upp och kom till rätta där uppe.
Samtidigt råkade en apa tappa en kokosnöt i skallen på elefanten som utbrast:
- AJ!
Myran svarade genast.
- Sluta sjåpa dig. Mer stake än så här tål du väl?

Av Miss Iskalla - 22 februari 2008 12:11

Två vandrare i skogen mötte en björn.
Björnen sa:
- Jag orkar bara äta upp en av er, så jag måste välja ...
Den ene mannen föll på knä och sa:
- Snälla björn, jag har sju barn, fru och en sjuk svärmor ...
Den andre sa:
- Och jag, bäste herr björn, har åtta barn, fru, sa svärmor och hennes gamla mamma att försörja ...
Då fick björnen en tår i ögat och sa:
- Stackars krakar. Jag får väl offra mig och käka upp er båda då ...

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards