Alla inlägg den 21 februari 2008

Av Miss Iskalla - 21 februari 2008 16:27

Två daggmaskar krälar förbi en tallrik spagetti:
- Se, gruppsex! utropar den ena.

Av Miss Iskalla - 21 februari 2008 16:14

En djurpark hade införskaffat en mycket sällsynt gorilla. Efter några veckor blev gorillan, en hona, mycket grinig och svår att hantera. En veterinär anlitades för undersökning. Gorilla led av sexuell inaktivitet. Vad göra? Det fanns ingen gorillahane av samma sällsynta ras i närheten. Medan djurparksledningen grunnade på problemet, kom den djurparksanställde Nicke in för att göra rent djurburarna. Nicke var känd i vida kretsar för att kunna tillfredsställa vilken kvinnlig varelse som helst, och han var inte särskilt smart heller. Djurparksledningen trodde de hade hittat lösningen på problemet.
Kanske kunde de lura Nicke till att tillfredsställa gorillan. Nicke fick ett förslag: Var han villig att tillfredsställa gorillan för 5000 kronor? Nicke svarade att han var intresserad men att han måste tänka över saken först.
Följande dag meddelade Nicke att han accepterade förslaget, men med tre villkor:
- För det första, sa han, så vill jag inte kyssa henne. För det andra så vill jag inte ha något att göra med eventuella avkommor.
Djurparksledningen gick snabbt med på de två första villkoren men hur löd det tredje villkoret?
- Men ni måste ge mig en vecka till för att skaffa fram de 5000 kronorna!

Av Miss Iskalla - 21 februari 2008 16:11

Efter att ha bevistat en mexikansk tjurfäktning gick den amerikanske turisten på en lokal bar i närheten av arenan. När han satt där och läppjade på sin öl, så såg han en kille som just hade fått in sin beställning. Det var två jättelika köttbullar som såg delikata ut. Turisten frågade servitören vad det var:
- "Tjurens bullar" kallas det, svarade servitören. Dom kommer från tjuren som just släpats ut från tjurfäktningsarenan.
Några dagar senare återvände turisten till den lokala baren och beställde "Tjurens bullar". Han fick in ett fat med två stycken små ynkliga bullar.
- Hovmästaren, tjoade turisten. Vad är det här? Jag såg för några dagar sedan en som hade beställt in en portion "Tjurens bullar" och de var utav en helt annan storlek!
- Tjuren, flinade servitören, min bäste herre... förlorar inte alltid!!

Av Miss Iskalla - 21 februari 2008 16:08

Fröken Ruts katt har blivit misstänkt rund om magen och gumman kallar på veterinären:
- Katten ska ha ungar, sa veterinären.
- Det är omöjligt. Hon går bara ut med mig i sele.
- Ja men den där då? Frågade veterinären och pekar på en stor hankatt som nyfiket kravlar sig fram under soffan.
- Den försök inte, det är ju hennes bror..!

Av Miss Iskalla - 21 februari 2008 16:05

Då Rickard tog hem den där papegojan från sina färder på världens hav, så var det med en speciell avsikt. Frugan var säkert otrogen och gojan kunde avslöja henne. Ny resa, Rickard kom hem och frågade gojan:
- Har det hänt något?
- Ja, din fru hade en karl.
- Vad hände?
- Jo dom pussades och vänslades och...
- Sno dig... sen då?
- Sen... sen fick jag sån ståfräs att jag ramlade av pinnen..!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards