Alla inlägg den 13 februari 2008

Av Miss Iskalla - 13 februari 2008 21:41

Efter upprepade försök att få en kund att betala skrev fordringsägaren följande:
- Min herre, eftersom min sekreterare är en dam kan hon inte skriva ner vissa diktamen och eftersom jag är en gentleman vägrar jag att använda vissa starka ord. Men eftersom du varken är dam eller gentleman så förstår du säkert vad jag menar!

Av Miss Iskalla - 13 februari 2008 21:39

Chefen irriterat till sin gäspande kamrer:
- Somliga människor behöver bara fyra timmars sömn per natt och är pigga ändå.
- Ja, chefen, jag vet. Vi har en sådan där hemma. Han är två månader gammal.

Av Miss Iskalla - 13 februari 2008 21:38

En man med sorgset ansikte kom in i blomsteraffären tidigt på morgonen. Biträdet trodde det gällde en begravning, men hon gissade fel. Kunden ville ha en korg blommor skickad hem till sin fru för att fira deras bröllopsdag.
- Vilken dag? frågade biträdet.
- I går, sa mannen dystert.

Av Miss Iskalla - 13 februari 2008 21:36

Mitt under passet smet taxichauffören in på stormarknaden för att handla lite. När han kom till kassorna var det lång kö, och snart förlorade han tålamodet och röt:
- Kan ni inte öppna fler kassor?
En kassörska tittade strängt på honom och sa:
- Taxi, var god dröj!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards