Alla inlägg den 6 februari 2008

Av Miss Iskalla - 6 februari 2008 12:17

Viklund från de djupa Norrlandsskogarna las in på sjukhuset i Örnsköldsvik. På kvällen behövdes det ett besök på toaletten.
Syster Berta hjälper Viklund ut och säger:
- Ring nu när Viklund är klar, så ska jag hjälpa er tillbaka till salen.
Tre fyra timmar går innan syster Berta kommer ihåg Viklund. Hon rusar till toaletten och mycket riktigt sitter han kvar där.
- Men varför har inte Viklund ringt?
- Nog tusan har jag ringt en tre fyra gånger, men varenda gång har jag fått en kalldusch i ändan.

Av Miss Iskalla - 6 februari 2008 12:16

Den orolige äkta mannen ringde till doktorn så fort hans fru började få värkar. Doktorn kom och försvann upp på andra våningen för att se till frun. Efter en kort stund kom han ner och bad att få en skruvmejsel. Han kom ner ytterligare några gånger och bad om hammare, kofot, rörtång och en elektrisk borr. Maken, som nu var askgrå i ansiktet, frågade doktorn:
- Tror ni det blir en pojke eller en flicka?
- Jag vet inte, sa doktorn, jag försöker fortfarande få upp min väska.

Av Miss Iskalla - 6 februari 2008 12:15

Han hade fått en skamlig sjukdom och var på apoteket för att hämta ut medicin. Han smög fram till disken:
- Jo, den här är för min magåkomma. Jag råkade äta gammal fisk!
Apotekaren tittade på receptet, langade fram en flaska plus en kondom och sa:
- Den här tycker jag du ska trä på gaffeln nästa gång du äter fisk!

Av Miss Iskalla - 6 februari 2008 12:12

Den vackra Smålandsfrun hade farit på semester till Stockholm. Efter tre dagar skrev hon till sin älskade man och bad om pengar bl.a till ett läkarbesök. Maken telegraferade tillbaks:
"Har tyvärr inga pengar. Sänder tusen kyssar"
Svarstelegram från den vackra frun:
"Jag behöver inga pengar. Läkaren nöjd med kyssarna".

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards