Alla inlägg den 5 februari 2008

Av Miss Iskalla - 5 februari 2008 10:26

En dag medan Sonja var gravid så gick hon in på banken. Där ställde hon sig snällt i kön och väntade på sin tur, men rätt vad det var så kom det in tre rånare och rånade banken. Det blev skottlossning och Sonja träffades av tre kulor i magen. Hon fördes till sjukhus och de fixade till henne, men när hon skulle åka hem frågade hon oroligt doktorn om sitt barn.
- Åh, det är ingen fara med dina barn. Du ska ha trillingar, men de har varsin kula i magen. Men det är inget att oroa sig över. De kommer ut den naturliga vägen så småningom.
Tiden gick och Sonja fick sina trillingar, två flickor och en pojke. Så en dag när barnen just blivit tonåringar kommer en av flickorna in till sin mor och säger:
- Mamma. Det hände något konstigt när jag var på toaletten förut: Det small till i toaletten och när jag tittade ner låg det en kula där.
- Jaså, den kom ut till slut, sa Sonja och berättade för sin dotter om vad som hände på banken för en massa år sedan.
Nästa dag kommer den andra dottern in, berättar samma sak och Sonja förklarar allt för henne också. En vecka senare kommer pojken in till mamman:
- Mamma, det har hänt något konstigt...
- Har det? Kom det en kula i toaletten när du var där?
- Nej, jag var på mitt rum och onanerade, men när det gick för mig så sköt jag hunden.

Av Miss Iskalla - 5 februari 2008 10:24

Berra hade dött i en brand och blivit mycket illa bränd, så man hade lite problem med identifikationen. Polisen fick tag på Berras båda kamrater, Ville och Steve, och skjutsade dem till bårhuset. Väl framme så gick Ville in till obduktionsläkaren och skulle identifiera liket.
Läkaren lyfte på lakanet:
- Å fan. Han var bränd, stönade Ville. Kan du vända på honom?
Läkaren vände på kroppen.
- Nej, det är inte Berra, sa Ville innan han gick ut och spydde.
Då fick Steve gå in i stället. Läkaren lyfte på lakanet:
- Jävlar anama, så han ser ut, sa Steve. Kan du vända på honom?
Läkaren vände på kroppen en gång till. Steve skakade på huvudet:
- Nej, det är inte Berra.
- Men hur kan ni vara så säkra på det båda två? undrade läkaren.
- Berra hade två skithål.
- Vad? Två skithål?
- Jo, alla i stan vet att Berra har två skithål. Varje gång jag och Ville varit med Berra in till stan så är det alltid nån som skrikit: 'Kolla där kommer Berra med två skithål'

Av Miss Iskalla - 5 februari 2008 10:23

En medelålders man hade precis köpt en motorcykel. Han körde omkring med den på de krokiga grusvägarna utanför byn där han bodde, ganska fort och vårdslöst. Han tyckte att när han kom upp i 150-160 så blåste det in i hans nyköpta skinnjacka. Han kom på en brilliant idé.
- Jag vänder skinnjackan så att dragkedjan kommer bak!
Nu kunde han köra ännu fortare utan att frysa. Men en olycka inträffar, han får sladd på sin cykel och krockar med en bergvägg. Polisen är först på scen och strax efter kommer ambulans. När ambulanskillarna kommer fram frågar de poliserna hur det är med mannen. Den ena polisen sade:
- Han levde när vi kom, men när vi skulle vända huvudet rätt så dog han!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards