Alla inlägg under mars 2008

Av Miss Iskalla - 25 mars 2008 17:52

En gift kvinna låg i sängen med sin älskare då de hörde att ytterdörren öppnades.
- Det är lugnt, sa kvinnan, det är bara min man som kommer hem och han är så stupfull att han inte kommer att märka att du ligger i sängen.
Som sagt, mannen kröp ner i sängen, men tyckte att han i dimman såg sex fötter sticka ut under täcket. Han vände sig mot hustrun och sluddrade:
- Du, jag ser sex fötter här, det borde bara vara fyra. Vad betyder det?
- Nonsens, svarade hustrun, du bara yrar. Stig upp ur sängen och räkna en gång till så får du se. Mannen kravlade sig mödosamt upp från sängen och började räkna
- En, två, tre, fyra. Du har rätt, det är bara fyra!

Av Miss Iskalla - 25 mars 2008 17:51

Fröken Jönsson från Skåne har fått plats som hembiträde hos en ensamsstående direktör i Stockholm.
- Nå, vad hade Stina tänkt sig för lön?
- Jag vill nog ha 12 000 i månade, skattefritt.
- Det betalar jag med nöje!
- Näha! Ska det vara med nöje också, då vill jag allt ha 20 000...

Av Miss Iskalla - 25 mars 2008 17:50

En dam ringde till snickaren, hon ville ha hjälp med att riva en innervägg hemma. När väl snickaren hade utfört sitt jobb så ville han givetvis ha betalt. Damen ifråga hade lite dåligt med pengar och frågade om hon kunde betala i natura? Snickaren tänkte och sa att det går väl bra. Snickaren fingrade lite där nere för att sedan stoppa in ett finger i musen och ett i baken. Sedan sa han:
- Betala! Annars river jag innerväggen.

Av Miss Iskalla - 24 mars 2008 23:49

Den unga flickan uppsökte regementets överste.
- Jag har blivit gravid, jag vet inte vad han heter, men han finns här på regementet.
Översten lät mannarna ställa upp sig och flickan gick led upp och led ner. Så pekade hon ut en soldat i andra ledet och en i femte.
- Jaha, sa översten. Det är alltså två stycken?
- Nej, sa flickan, jag menar att de två kan vi utesluta.

Av Miss Iskalla - 24 mars 2008 23:47

Det var en gång en kille som gick fram till en tjej och sa:
- Du får fem tusen om jag får bita dig i bröstvårtan.
- Så fan heller! sa tjejen.
Men killen var ju så sugen på att få bita så han sa:
- Ja men du får tio tusen då?
Tjejen började fundera lite och till sist sa hon:
- OK då. Så började killen, men efter en stund när han hade gullat runt där nere en stund så sa tjejen:
- Men bit då för fan.
- Så fan heller. Jag har inte råd.

Av Miss Iskalla - 24 mars 2008 17:46

En flicka i sin nattbön...
- Och sen kära Gud, skulle jag vilja att du gav lite kläder till de små flickorna i tidningen som pappa läser...

Av Miss Iskalla - 24 mars 2008 17:45

En vacker och förförisk kvinna kommer in på en lantlig pub. Efter en stund svänger hon sig med mjuka kattlika rörelser över till bardisken och tecknar åt bartendern att komma närmare. Bartendern lutar ansiktet närmare henne och hon tar känsligt tag om hans huvud och börjar pilla i hans skägg.
- Är du ägaren? frågar hon.
Bartendern skakar på huvudet.
- Nej dessvärre, suckar han.
- Kan du få tag på ägaren åt mig? Kvinnan fortsätter leka med hans skägg, hon smeker hans kind, kör händerna genom hans hår och smeker honom keligt över ansiktet.
- Det är tyvärr omöjligt, är det inte något jag kan göra? frågar han, tydligt upphetsad.
Kvinnan fortsätter smeka hans hår och skägg. Hon sticker in ett par fingrar i hans mun och låter honom slicka dom våta.
- Du kan lämna ett meddelande till honom från mig, viskar hon sensuellt. Säg till honom .....att det inte finns något toalettpapper eller någon tvål på damtoaletten!

Av Miss Iskalla - 24 mars 2008 17:43

Den nygifte svenske mannen till sin nya fru:
- Du måste ha det helt klart för dig, att på lördagar ska jag på fotbollsmatcher, fredagar och onsdagar ska jag på puben med grabbarna, och tisdagar spelar jag golf!
- Ja, ja! svarade hon. Men du ska veta att här hemma knullas det varje kväll klockan 20:00 antingen du är här eller inte!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards