Alla inlägg den 15 mars 2008

Av Miss Iskalla - 15 mars 2008 17:03

George W Bush och Tony Blair står i en bar. En gäst kommer bort och frågar vad de pratat om.
- Ååå, vi lägger planer för 3e världskriget, säger Bush.
- Å jäklar! säger gästen. Hur tänker ni göra?
- Vi tänker döda 1 400 000 muslimer och en IT-konsult! säger Bush.
Gästen blir bara stående som ett frågetecken.
- En IT-konsult...? säger han. Varför det? Varför i all världen ska ni döda en IT-konsult?
Då klappar George W Bush Tony Blair på axeln och säger:
- Vad var det jag sa? Ingen kommer att fråga om muslimerna.

Av Miss Iskalla - 15 mars 2008 17:01

Lärarinnan har för första gången träffat sina små nybörjare och vill ta reda på hur mycket barnen kan när det gäller baskunskaperna i matematik.
- Nu ska vi se, säger hon till sina uppmärksamma elever, är det någon som kan räkna till tio?
- Jag kan, jag kan! ropar Johan. Jag kan räkna mycket längre.
- Får vi höra, säger fröken, och Johan börjar räkna:
- ...sex, sju, åtta, nio, tio, knekt, dam...

Av Miss Iskalla - 15 mars 2008 16:57

Vi karlar får alltid höra om ”reglerna” som gäller våra kvinnor. Här följer nu några regler för oss karlar.

Observera att alla reglar har MEDVETET numrerats nummer 1.

1. Bröst är till för att tittas på och därför gör vi det. Försök inte att ändra på det!

1. Lär dig hur toa-sitsen fungerar, du är en stor flicka. Om ringen är uppe, fäll ner den. Vi måste ha den uppfälld, ni behöver den nedfälld, men ni hör aldrig oss klaga över att ni har lämnat den nedfälld.

1. Att gapa och skrika är utpressning!

1. Fråga efter det du vill ha. Låt oss komma på det klara med detta:
Inlindade antydningar funkar inte!
Övertydliga antydningar inte heller!
Uppenbara antydningar inte heller!
SÄG DET RAKT UT BARA!

1. "Ja" och "nej" är helt godtagbara svar på de flesta frågor.

1. Kom till oss med dina problem. Så gör vi karlar.. Sympati är vad dina tjejkompisar kan visa.

1. Huvudvärk som pågår längre än 17 månader är ett problem. Sök läkare!

1. Något som sagts för 6 månader sedan eller längre tillbaks, har ingen giltighet i händelse av gräl. Alla kommentarer blir till noll och intet efter 7 dagar!

1. Om du tycker att du ser fet ut, så gör du antagligen det. Fråga inte oss!

1. Om någonting vi sagt kan tolkas på mer än ett sätt, och det ena tolkningssättet gör dig förbannad eller ledsen, så menade vi det andra tolkningssättet.

1. Du kan antingen be oss att göra någonting eller så berättar du för oss hur du vill ha det gjort.
Inte båda delar. Om du redan vet hur det ska göras på bästa sätt, SÅ GÖR DET SJÄLV!

1. När så är möjligt, var hygglig och säg det under TV-reklamen

1. Christofer Columbus behövde inga vägbeskrivningar och det behöver inte vi heller!

1. ALLA män kan bara se i 16 färger, precis som Windows Standard-inställningar. Persika, till exempel, är en frukt, inte en färg. Det är pumpa också! Vi har ingen aning om vad malva är!

1. Om vi frågar vad som står på och du svarar: "inget", kommer vi att ta det som att inget är fel. Vi vet att du ljuger, men det är bara så att det inte är värt att käbblas om!

1. Om du ställer en fråga, som du inte vill ha svar på, ska du inte förvänta dig ett svar som du ändå inte vill höra.

1. När vi absolut måste gå någonstans så duger det att klä sig med nästan vad som helst. FAKTISKT!!!

1. Fråga oss aldrig vad vi tänker på, såvida du inte är beredd att diskutera ämnen som: sex, sport eller bilar.

1. Du har tillräckligt med kläder!

1. Du har för många skor!

1. Jag är i form, RUND ÄR EN FORM!!

1. Men visste du att män inte har något emot det?? Det är som att campa...

Av Miss Iskalla - 15 mars 2008 16:55

Det var en gång en tjej som hade fötts med ett genetiskt fel. Hon var blind. Och hon önskade inget mer än att få se världen. Hon sa till sin pojkvän :
- Om jag bara kunde se så skulle jag gifta mig med dig.
Två veckor senare donerade någon ett par ögon till henne. Hon kunde se, då frågade hennes pojkvän om de skulle gifta sig. Men när flickan såg att han var blind så vägrade hon och lämnade honom. Det sista hon hörde från honom var ett brev. Det stod:
- Okej, älskling lämna mig om det verkligen är ditt val. Men lova mig en sak! Ta hand om mina ögon...

Av Miss Iskalla - 15 mars 2008 16:53

Svenne gjorde som han alltid gjort, kysste hustrun på kinden, kröp ner i sängen och somnade. Plötsligt vaknade han med ett ryck och upptäckte en skäggig äldre man i munkkåpa stå bredvid honom.
- Vad i helvete gör du i mitt sovrum? Och vem är du? frågade han.
- Det är inte ditt sovrum, svarade mannen, jag är Sankte Per och du är i himlen.
- Vad säger du är jag död? Jag vill inte dö, jag är för ung för det, sa Svenne. Är det så, då vill jag att du skickar tillbaks mig omgående.
- Det är inte så lätt, svarade Sankte Per, du kan bara komma tillbaka i form av en hund eller en höna. Välj själv!
Jaa, tänkte Svenne, en hund...? Näe, fy fan det vill jag inte vara! En höna...? Ja, varför inte? Att vara med tuppen kanske inte är så dumt.
- Jag vill bli en höna!
Rätt var det var så upptäckte han att han låg i en hönsgård, fjäderprydd. Men jäklar, vad det tryckte i arslet. Då såg han tuppen komma emot honom.
- Hej, du måste vara den nya hönan... Hur känns det?
- Hej! Hyfsat, men det trycker så in i helsike i arslet.
- Ja det är ägglossningen... Du har aldrig fått ägg, va?
- Näe, hur gör man?
- Kuckla två gånger och sen klämmer du till, svarade tuppen snällt.
Svenne kucklade två gånger och nöp till och "ping" och "pang", så låg ägget där. Wow, tänkte Svenne, det här var ju hur läckert som helst. Han kucklade igen och nöp till. Ett till ägg... Tredje gången han kucklade, så hörde han sin fru skrika:
- Vakna för i helvete, du håller på att skita ner hela sängen!!!

Av Miss Iskalla - 15 mars 2008 12:23

Stämningen i hönsgården var uppåt värre. Alla hönsen kacklade av förtjusning för det skulle komma en ung, viril tupp och ersätta den gamle, utslitne kraken. Den gamle gick omkring lite smådeppad och filosoferade över livets allmänna jävlighet. Men han var inte slut än, så lätt skulle han inte knuffas åt sidan. Så när bonden öppnade dörren till hönsgården och släppte in den nye tuppen, trängde sig veteranen fram mellan de fnittrande pullorna och satte första delen av sin plan i verket:
- Välkommen, käre kollega. Det skall bli skönt för mig som är lite till åren kommen att få lägga av med de ansträngande plikterna. Det finns många små rara höns här och jag är säker på att du kommer att trivas. Lycka till och ha det så bra!


Och den nye, unge tuppen hade det verkligen bra. Hönsen stod i kö för att låta honom göra dom sin kur och alla vinglade dom på ostadiga ben tillbaka till sina reden skrockande när de provat vad han förmådde. Men efter några dagar tog den gamle sin efterträdare avsides och sa:
- Hönsen retar mig för att jag gav upp min ställning som hönsgårdens herre så lätt. Så bara för syns skull vill jag att du besegrar mig i en kamp. Sen kan du med all rätt betrakta dig som kung här och jag kan dra mig tillbaka i lugn och ro. Är du med på att springa tjugo varv runt hönshuset?
- Kör i vind, sa den unge tuppen. Det ska bli en lätt match.


Men till hans stora förtvivlan kom han på efterkälken redan under första varvet och efter tre varv hade den gamle tuppen dragit ifrån ytterligare. Den unge tuppen bjöd verkligen till, han sprang allt vad han förmådde och svetten lackade från både kam och sporrar, men det hjälpte inte. Den gamle tuppen behöll försprånget. Så small plötsligt ett gevärsskott och den unge tuppen föll stendöd till marken i ett moln av damm.


- Jädrar i snuset, sa bonden till bondmoran, om jag köper någon mer tupp av Lundberg. Det här är den tredje på en månad som är homofil och bara intresserar sig för min gamla tupp..!

Av Miss Iskalla - 15 mars 2008 12:20

Det var en gång tre myror som var bjudna på barndop. Tidigt på morgonen steg de upp, tvättade sig och kammade antennerna och fyllde på färsk myrsyra i tankarna. Så gav de sig iväg. Men fast de gick hela dagen, hann de inte fram innan det blev mörkt. De vek av från stigen för att leta reda på något lämpligt ställe att övernatta. Under en tät gran låg en hovdam och sov. Det här var på den tiden som damerna inte hade några underbyxor, så den första myran hittade lätt ett litet hål att krypa in i. Den andra myran kröp lite högre upp, där hittade han ett lämpligt avlångt hål att övernatta i. Den tredje myran klättrade ännu lite högre upp och hittade ett litet, litet hål, där han kröp in och lade sig att sova. På morgonen kom de tre myrorna ut ur sina hålor och tittade på varandra. Den första myran hade blivit alldeles svart, den andra hade blivit röd och den tredje var helt gul. När de berättade för varandra hur natten hade varit sade den röda myran:
- Där jag skulle sova var det fullt av röd fruktsaft. Men det värsta var att mitt i natten kom där in en flintskallig herreman och började jaga runt väggarna i huset. När han inte fick tag i mig blev han så arg att han spottade på mig.
Den svarta myran berättade:
- Där jag sov var det mörkt och svart och luktade skit. Men nån herreman såg jag inte till. Däremot stod det en tiggare och dunkade med en säck mot min dörr halva natten.
Då sa den gula myran:
- Där jag låg var det väldigt trångt, men jag sov gott hela natten utan besök. Fast på morgonen förstod jag att jag hade lagt mig i duschen för då spolades jag ut fortare än kvickt!
Sedan den dagen finns det rödmyror, svartmyror och pissmyror.

Av Miss Iskalla - 15 mars 2008 12:17

Bäste kund!


Lösvaginan Ni beställde med rött hår och dieselmotor har tyvärr tagit slut i vårt lager p.g.a mycket stor efterfrågan. Leveranstiden på produkten är ca 1,5 år då vi tar det speciella smörjmedlet från Zimbabwe. Om Ni orkar vänta så länge är Ni automatiskt placerad i vår restlagerkö. I annat fall går det utmärkt att ringa oss och beställa en annan typ av tillfredsställelse-förlustelsemaskiner vi just nu lagerför:

* Sarri 2000 Finsk frottefitta med pysventil och inbygd odör.

* TNF - ILLIS 4,5 hk Väggmonterad utomhusfitta.

* Raketen Bakelitfitta med kickstart. Perfekt för älgjakten.

* Disco de Lux Självstudsande latexfitta i laxrosa. Lätt avtorkbar.

* Vagina Magnum Stor plastfitta med bakrem. Nu även med dräneringshål.

* New Farmer Programerbart grisarsel med signalhorn. Med minne för flera användare.

* Fire 500 Pentylfitta med stänkskydd och hjälm. Bra i husvagn.

* Feta Greta Självgående hängfitta med uppsamlingsmodul. Rymmer flera liter! Bra vid stora fester.

* Drumstick Baby Stora pattar och rakad blygd för den kräsne.

* Green Day för den något yngre användaren. Trång och skön.

* Lavemang de Lux Med 4 m slang och uppsamlingskärl. Pump tillkommer.

Vi hoppas att någon av dessa könsapparater kan uppfylla även Era krav på tillfredsställelse och lusta. Kontakta oss snarast då efterfrågan på just dessa produkter bara ökar och ökar.

mvh

Spanska flugan Import AB

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards