Alla inlägg den 3 mars 2008

Av Miss Iskalla - 3 mars 2008 11:06

En man var ute och gick då han plötsligt fick syn på en flaska.
När han tog upp flaskan så kom det fram en ande.
Anden utbrast:
- Du får tre önskningar!!
Mannen sa att han minnsan inte trode på någon ande.
Anden bad honom att testa.
- Ok sa mannen och önskade sig ett par nya skor.
På morgonen när han vaknade så hade han ett par nya skor vi sängen.
Anden kom tillbaka och gav honom den andra önskningen.
- Ok nu önskar jag mig en kista full av pengar.
När han vaknade så stod det en kista full av pengar vid sängen.
Nu får du din tredje och sista önskning sa anden.
- Ok jag har alltid velat han en stor balle tänkte mannen, så han sa till anden att han skulle vilja ha en balle som hänger i golvet när han går.
Inga problem sa anden.
När mannen vaknade på morgonen så hade han ett par ben som var 2cm.

Av Miss Iskalla - 3 mars 2008 11:05

Det var foten och kuken som samtalade om vilket hundliv de lever.

Foten sade att på kvällen och natten är det inte så svårt att vara fot, då är det ganska luftigt och skönt. Men på morgonen lägger de en stickig socka på mej och lägger mej i en stövel som jag tvingas vara i hela dan.

Kuken i sin tur sade att på dan hade han det helt okej, de tar fram mej med jämna mellanrum och ser på mej och kissar med mej, men det e såndant som man kan leva med. Men på kvällen stoppar dom in mej i en plastpåse och tvingar mej att hoppa upp och ner tills hjärnan rinner ut, det är fördjävligt!

Av Miss Iskalla - 3 mars 2008 11:04

Kalle och Måns stod och pratade.
Du Kalle, du vet vad det heter när pojkar håller på med pojkar? frågade Måns.
- Ja det vet jag sa Kalle
- Vet du vad det heter när flickor håller på med flickor?
- Ja det vet jag sa Kalle
- OK men vet du vad det heter när pojkar håller på med djur?
- Nää det vet jag verkligen inte, sa Kalle.
- Det heter bönder svarade Måns.

Av Miss Iskalla - 3 mars 2008 11:01

På en bar i Vilda Västern låg det en man på golvet.
En cowboy kom in och frågade bartendern:
- Skjuten?
- Ja.
- Falskspel?
- Ja.
- Poker?
- Nej, piano.

Av Miss Iskalla - 3 mars 2008 11:01

Pettersson är hos frisören som presenterar en gåta:
- Han är inte min bror men min fars son.
Pettersson klarar det inte och frisören säger:
- Det är förstås jag!
På puben kör Pettersson med samma gåta och vännerna ropar:
- Det är ju du!
- Nej, säger Pettersson. Det är min frisör, förstås!

Av Miss Iskalla - 3 mars 2008 10:59

- Ta tag i den här tråden är du snäll!
- ja...
- Känner du något?
- Nej.
- Jaha, då är det genom den andra som den livsfarliga elströmmen går då...

Av Miss Iskalla - 3 mars 2008 10:57

En man hoppar in i en taxi.
- Kör mig till Sturup, men snabbt! jag ska med englandsplanet klockan tio!
- Det hinner jag inte. Planen startar alltid punktligt.
- Det stämmer i allmänhet, men inte den här gången. Det är jag som är piloten!

Av Miss Iskalla - 3 mars 2008 10:55

En man kom in i en herrekipering för att köpa byxor.
- Men det ska vara knappar i gylfen!
- Varför det?
- Jo, jag har en jacka med blixtlås - och två gånger har jag klippt av slipsen!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards