Alla inlägg under december 2007

Av Miss Iskalla - 16 december 2007 22:12

En man närmar sig en kvinna på en fest:
- Jag gillar inget tjafs, vill du eller vill du inte?
- Min lägenhet eller din?
- Om det måste vara så mycket snack kan vi strunta i det.

Av Miss Iskalla - 16 december 2007 22:11

Damen:
- Nej, men ett så´nt gulligt litet barn du har! Han blir nog en stor och stark man!
Mamman:
- Det hoppas jag verkligen inte!
Damen:
- Hur kan du säga något sådant!
Mamman:
- Det är en flicka!

Av Miss Iskalla - 16 december 2007 22:10

En ung kvinna satt i sin stillastående bil och väntade på hjälp. Till slut kom det fram två killar till henne.
- Jag har slut på bensinen, sa hon. Kan ni knuffa mig till macken?
Killarna spände musklerna och rullade bilen flera kvarter. Den ene råkade titta upp, utmattad, och fick se att de just hade passerat en bensinmack.
- Varför svängde ni inte in där?! skrek han.
- Jag tankar aldrig där, sa hon. Dom har så dålig service.

Av Miss Iskalla - 16 december 2007 22:08

Den nyblivne stolte fadern Anders ringer till lokaltidningen och vill beställa en födelseannons eftersom han blivit far till trillingar.
Damen som tar emot beställningen hör inte riktigt vad den upphetsade fadern säger, så hon frågar därför:
- Kan ni upprepa det?
- Ja, det är väl inte omöjligt, men jag ska försöka låta bli.

Av Miss Iskalla - 15 december 2007 10:35

Konduktören tittare in i kupén, upptäckte en ung dam och sa:
- Denna kupé är reserverad för mödrar med barn!
Den unga damen gläntade på kappan och visade bulan och sa:
- Tror ni det här är ett myggbett, va?

Av Miss Iskalla - 15 december 2007 10:34

En man och en kvinna var ute och promenerade en söndagseftermiddag, då de plötsligt bländades av det mest kraftfulla ljus de någonsin sett.
Innan de visste ordet av hade de blivit kidnappade av utomjordingar, och befann sig nu i deras rymdskepp. I Ljusets hastighet och lite till färdades de nu mot utomjordingarnas planet, någonstans i Karlavagnen.
När de kom fram blev det stor uppståndelse och jordborna blev kändisar, och fick framträda i TV-shower och allehanda evenemang. När de var med på den största av alla pratshowerna, så undrade programledaren hur de förökade sig.
Paret förklarade ingående, men programledaren fattade inte riktigt, han tyckte att det verkade komplicerat, För att tydliggöra det hela bad han dem att visa det i direktsändning.
Paret tvekade ett tag, men gick med på det, varvid en säng beordrades in och kläderna åkte av.
Tio minuter senare förklarade de att akten var över.
- Var är avkomman då? Frågade programledaren.
- Den kommer inte förrän om nio månader. Förklarade mannen.
- Men varför hade ni då så bråttom på slutet?

Av Miss Iskalla - 15 december 2007 10:14

En man från övre norrland som är i Stockholm hamnar på en lesbisk bar där han frågar en snygg tjej bredvid sig om han får bjuda på en drink.
- Jo visst får du det, men du ska veta att jag är lesbisk så det blir inget mer.
- Vad fan är lesbisk? frågar mannen.
- Jo du ser hon därborta, säjer tjejen och pekar på en annan tjej, jag skulle vilja begrava mitt ansikte i skrevet på henne och smeka hennes bröst.
- Å fan, då är jag också lesbisk, svarar mannen.

Av Miss Iskalla - 15 december 2007 10:10

Svenne hade, i likhet med många andra gått arbetslös en längre tid, då han en dag kallades till arbetsförmedlingen. Där fick han veta att det fanns möjlighet till ett jobb i ett arabland. Svenne är resemontör, så det passade bra. Han for iväg, togs emot kungligt och fördes till härskarens palats. Där fick han veta vad jobbet gick ut på.
- Jag har i mitt harem femtio oskulder, sa kejsaren. Jag vill ha dem befruktade av en svensk.
- Typiskt arbetsförmedlingen, suckade Svenne. Åka så långt för två dagars jobb..!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards