Alla inlägg den 20 december 2007

Av Miss Iskalla - 20 december 2007 16:42

Mor Anna hade fyllt 85 den dagen hon reste in till den stora staden för att förlusta sig. Och för mor Annas del innebär det ett par timmars spring i affärerna och sedan ett biobesök. Filmen var av äldre datum, men en av mor Annas favoriter. Hon satt där i biomörkret med en herre på var sida, då hon plötsligt kände en hand på sitt lår. Mor Anna flyttade undan handen, men efter en stund fanns den där igen. Mor Anna öppnade handväskan, tog fram en ficklampa och lyste upp sitt eget ansikte och sa:
- Ursäkta mig, men är min herre möjligen antikhandlare...

Av Miss Iskalla - 20 december 2007 16:41

Det var två äldre farbröder ute och promenerade, när de passerade stora torget upptäckte dom två hundar under en kärleksakt.
Då sade den ene till den andre:
- Skall vi gå hem och pröva detta på våra gummor?
Sagt och gjort.
Efter några dagar stötte de på varandra igen, och naturligtvis frågade de hur det hade gått.
- Ja sa den ene farbrodern, jag tyckte det var väldigt svårt att få upp min gumma på alla fyra!
- Jaså sade den andre, jag tyckte det var mycket svårare att få ut min gumma på torget!!!!!!!!

Av Miss Iskalla - 20 december 2007 16:37

Journalisten intervjuade farbror Igot på skogstorpet som skulle fylla nittio.
- Vad har farbror gör knep för att bli så gammal?
- Jag har aldrig smakat en droppe sprit och aldrig rört ett fruntimmer, sade Igot.
Då hördes från kammaren intill ett illtjut, följt av en duns och ett rytmiskt dunkande.
- Hoppsan! Vad var det där? Undrade journalisten.
- Det är bara farsgubben. Han vrålar alltid så där när han har druckit och skall till att sätta på ett fruntimmer!

Av Miss Iskalla - 20 december 2007 16:32

Det var två killar som varit och hajkat i de kanadensiska fjällen i en vecka. Veckans strapaster gjorde att de två börjat gå varandra på nerverna så vid kvällsmaten sade den ena:
- Vad sägs om att vi delar på oss imorgon? Jag går norrut och du går söderut så ses vi här på kvällen och kan dela med oss av dagens erfarenheter.
Den andra killen tyckte detta var en bra ide så de bestämde sig för att göra så.
Dagen efter vid kvällsmaten frågade den ena hur dagen hade varit.
- Jo jag traskade norrut och stötte på en stor sötvattenssjö. Jag tog en simtur och satt sedan och såg på rådjuren som drack ur sjön medan mina kläder torkade i solen. Innan jag började gå tillbaka åt jag min lunch under ett stort vackert ekträd med vilda björnbärsbuskar kring. Hur har du själv haft det???
- Jo jag gick söderut och efter ett tag stötte jag på ett järnvägspår. Jag började följa järnvägsspåret och hittade efter en stund en ung kvinna bunden på spåret. Jag skar loss henne och sen hade vi vild sex hela eftermiddagen så jag har inte orkat företa mig något annat.
- Wow. Sög hon av dig???
- Nej, jag hittade inte huvudet.

Av Miss Iskalla - 20 december 2007 16:31

Mamman grälade på sin tonåriga dotter:
- När jag var i din ålder, så sprang jag inte omkring och hoppade i säng till höger och vänster med vem som helst! Din far var den förste man som jag gick till sängs med - men det kommer du nog aldrig att kunna säga till din dotter!
- Nej, det hoppas jag verkligen - varför skulle jag hoppa i säng med min egen farsa?

Av Miss Iskalla - 20 december 2007 16:28

Det var maskerad på Stadshotellet och en ung vacker flicka kom alldeles naken. Hon blev stoppad i dörren.
- Vi bryr oss inte om hur mycket du har på dej, sa dörrvakten, men någonting måste du ha. Du ska ju föreställa någonting.
Flickan försvann och när hon kom tillbaka så hade hon svarta skor och svarta handskar på sig. Vakten rev sig i huvudet.
- Men snälla, vad ska det här föreställa, undrade han.
- Ser du inte det, sa flickan irriterat - Spader fem förstås!

Av Miss Iskalla - 20 december 2007 16:27

En ung man kommer fram till biljettluckan på biografen med en anka under armen.
- Den där får ni verkligen inte ta med er in i salongen!
Den unge mannen går in på toaletten och stoppar ner ankan i byxorna. Sedan går han in i salongen, sätter sig och drar ner blixtlåset för att ankan ska få lite luft.
Bredvid honom sitter ett ungt par.
Flickan griper tag i killens arm:
- Janne, det sitter en kille bredvid mig som har sin kuk framme!
- Försök att låtsas som om det regnar...
- Men den har ätit upp alla mina popcorn.

Av Miss Iskalla - 20 december 2007 16:25

Det var en varm sommardag,i slutet av det glada -60 talet. En kille ifrån Sundsvall skulle åka tåg till Sthlm. Han fick sig en egen Tågkupé, men han tänkte som så?? Ska jag behöva sitta ensam hela vägen, med detta Mjölktåg?? Men rätt som det var, steg en riktig snygg pingla ombord, hon nickade som brukligt, och då hon satte sig ner, så åkte hennes minimala kjol upp mot låren. Killen från Sundsvall höll på att ramla av sätet där han satt? Pinglan hade inga trosor på sig. Men vad i hela friden, var det hon hade mellan benen, ett svart burrigt, någonting??
- Ursäkta min kära fröken, men jag måste få fråga?? Jag ser att hon inte har några trosor på? Men det var inte det jag ville fråga om, utan det dära svarta hon har mellan sina ben??
Tjejen svarade:
- Men, visste du inte det??
- Nähä blev killens svar.
- Jo förstår du, det är en tvättmaskin, kanske du vill passa på att tvätta lite??
- Jättegärna svarade killen......
De tvättade och tvättade, och snart hade de tvättat färdigt, de båda skulle göra sig iordning, då killen sa:
- Fröken, kan vi inte tvätta en gång till??
- Nähää du? Du som har så lite tvätt, du kan handtvätta du.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards