Alla inlägg den 19 december 2007

Av Miss Iskalla - 19 december 2007 17:33

Före dotterns bröllop kommer modern att tänka på att hon inte givit henne någon sexualundervisning, så hon säger:
- Om du gifter dig nu, så får du säkert en baby om nio månader.
- Inte alls, kära mamma. Om fem!

Av Miss Iskalla - 19 december 2007 17:30

Flickan kom hem med röda kinder.
- Nu har äntligen min pojkvän gett med sig, säger hon till sin mor. Det var alla tiders, jag provade nere på stranden och uppe på lilla sidovägen.
- Åh, nej, jämrar sig modern. Min lilla dotter på 15 år har blivit förförd, ack, ack, ack...
- Vad pratar du om, säger dottern surt. Jag fick lov att köra hans moped.

Av Miss Iskalla - 19 december 2007 17:28

Unga fröken Andersson reste på 60-talet på sin första solsemester. På spanska solkusten fick hon för första gången chansen att prova sin nya exklusiva bikini. Då kommer en badvakt rusande.
- Ursäkta, men tvådelade baddräkter är inte tillåtna !
- Jaså, kvittrar fröken Andersson, men vilken del ska jag ta av då ?

Av Miss Iskalla - 19 december 2007 17:27

Det var en tjej och en kille som låg och kramades på loftet i höet. Plötsligt när det var som allra hetast brast golvet och båda ramlade ner med ett brak När de låg och jämrade sig frågade han henne:
- Skadade du dig?
- Ja, sade hon, jag har nog brutit armen...
- Det var väl en bagatell, sade han, titta där uppe, där hänger mina testiklar på en rostig spik...

Av Miss Iskalla - 19 december 2007 17:22

Det var tre tjejer som skulle gifta sig och som diskuterade hur dom skulle få deras blivande makar att tro att dom var oskulder fram till bröllopsnatten. Två av tjejerna gick till en läkare och fick en bit hinna inopererad som skulle simulera en mödomshinna och därmed klarade dom bröllopsnattens test.
Den tredje tjejen var lika orolig för vad som skulle hända i hennes situation, men till skillnad från de båda andra, gick hon inte till någon läkare, utan frågade istället sin kompis vad hon skulle göra.
- Åh, den där gröngölingen till kille känner jag, sade kompisen. Om vi skulle ta och skoja med honom. Du tar helt enkelt och sätter dit en rysk smällare, och när det väl ska till, så smäller du av smällaren och säger att det var din mödom som gick. Han begriper inte skillnaden!
Sagt och gjort, tjejen gjorde som kompisen hade sagt, och på bröllopsnatten dröjde det inte länge förrän det hände. Killen kröp på henne och började sätta igång och PANG, så small det!
- Ja du, sa hon, där gick min mödom!
- Ja, det fattar jag, sa killen, men var FAN TOG PITTEN VÄGEN??!!

Av Miss Iskalla - 19 december 2007 17:21

- Jo, fröken, det är tyvärr förbjudet att solbada naken här.
- Varför sa ni inte det innan jag hade klätt av mig?
- Varför skulle jag det? Avklädning är inte förbjudet ...

Av Miss Iskalla - 19 december 2007 17:17

Jörgen som hyrde rum hos den moraliska fru Lind blev av denna tillfrågad vart hans syster som brukade komma på besök hade tagit vägen.
- Äsch, hon, sa Jörgen, hon har skaffat sig en annan bror ...

Av Miss Iskalla - 19 december 2007 17:16

Sussi var på väg till doktorn med en flaska med urinprov, då hon blir stoppad av polisen.
- Är det hembränt? undrar konstapeln.
- Det kan man kanske säga, säger Sussi, vill han se apparaten?

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards