Alla inlägg den 18 december 2007

Av Miss Iskalla - 18 december 2007 22:40

Karin hade inga problem med att få tag på karlar. Problemet var att få dem stanna. Hon satt och beklagade sig för sin väninna Ulrika. Ulrika frågade henne om hon brukade suga av killarna.
- Nej...
- Där har vi det! Om du suger av killarna så kommer de garanterat att stanna.
- Ja, men jag vet ju inte hur man gör.
- Det är lätt: Du bara tar den i munnen och sen säger du 'melon'. Sen är det bara att göra om det igen och igen.
- Jag ska testa det nästa gång, sa Karin.
Nästa måndag träffades de igen och Ulrika frågade hur det gått för Karin i helgen.
- Det gick åt helvete!
- Nä. Vad hände?
- Jag träffade en jättegullig kille som följde med hem, men han försvann redan innan vi var färdiga.
- Vad? Varför då?
- Jag vet inte. Jag gjorde precis som du sa, men jag hade glömt vilken frukt du pratade om. Så jag tänkte att jag tar dem i bokstavsordning och började med ananas.

Av Miss Iskalla - 18 december 2007 22:37

Jag hade en mardröm i natt, sa Lasse till kompisarna på fikarasten. Jag drömde att jag hamnade på en öde ö tillsammans med fröken Sverige, fröken Norge och fröken Danmark.
- Det var väl ingen mardröm?
- Jovisst, Själv var jag Miss Finland.

Av Miss Iskalla - 18 december 2007 22:32

En ungkarl från Enköping stegade in på lokaltidningens redaktion och ville sätta in en annons under rubriken bekantskap sökes.
"Ungdomlig man med intresse för naturen, som gillar mysiga hemmakvällar över ett glas rödvin och tända ljus söker kramgo tjej" Föreslog killen.
- Vill du ha in den med detsamma? Undrade redaktören.
- Ja det är väl klart, men kan man skriva det i annonsen?

Av Miss Iskalla - 18 december 2007 22:30

Fröken Lindgren skulle åka på semester och går in på apoteket för att köpa p-piller och tabletter mot åksjuka.
Apotekaren säger:
- Inte för att jag har med det att göra. Men varför gör ni det om ni mår illa av det?

Av Miss Iskalla - 18 december 2007 22:29

Byrådirektör Jansson tillbringade en sommar på Smögen med fru och 18-årig dotter. Efter en veckas badnöjen frågade flickan om pappan gick med på att hon fotograferades för en herrtidning.
- Jag ska ha bikini, sa hon.
Motvilligt gav pappan sitt samtycke. Några veckor senare publicerades bilderna och direktör Jansson höll på att få ett slaganfall när han såg flickan spritt språngande naken på klipphällarna.
- Vad menar du med detta? skrek han. Du skulle ju ha bikini!
- Javisst, pappa lilla. Ser du inte att jag håller den i handen?

Av Miss Iskalla - 18 december 2007 22:28

Fru Andersson drog fru Svensson utom hörhåll för fru Svenssons dotter, som satt ute på altanen.
- Jag vet att det inte angår mig, sade fru Andersson, men har du sett vad din dotter har börjat göra?
- Nej, vadå, vad menar du?
Fru Andersson lutade sig närmare.
- Hon tycks ha börjat att sticka små plagg!
Fru Svensson sken upp.
- Nämen så trevligt! Jag är glad att hon äntligen börjar intressera sig för något annat än pojkar!

Av Miss Iskalla - 18 december 2007 22:19

Hans unga kvinna ville ständigt och jämt få staken i sig. Detta resulterade i att grabben var helt utmattad.
En kväll försökte han rädda sig genom att säga:
- Om jag får sova i kväll får du en ny klänning och en ny päls.
Han somnade lättad då det blev överenskommet, men vaknade efter 30 minuter av att pumpen gick för det vilda.
Han frågade irriterat:
- Va sysslar du med? Vi kom ju överens om vad du skulle få!
- Älskling, jag klarar mig nog med de gamla kläderna ett tag till.

Av Miss Iskalla - 18 december 2007 22:16

- Min syrra är fantastisk, sa Berra. Hon ger sig ut på de mest fantastiska äventyr. Hon har alltid velat jobba på en ubåt, och nu jobbar hon på en. Hon har nämligen klätt ut sig till en kille.
- Försök inte, sa polaren. Killarna tvättar sig och duschar tillsammans, så hon blir upptäckt.
- Jovisst, men vem tror du skvallrar.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards