Alla inlägg den 15 december 2007

Av Miss Iskalla - 15 december 2007 10:35

Konduktören tittare in i kupén, upptäckte en ung dam och sa:
- Denna kupé är reserverad för mödrar med barn!
Den unga damen gläntade på kappan och visade bulan och sa:
- Tror ni det här är ett myggbett, va?

Av Miss Iskalla - 15 december 2007 10:34

En man och en kvinna var ute och promenerade en söndagseftermiddag, då de plötsligt bländades av det mest kraftfulla ljus de någonsin sett.
Innan de visste ordet av hade de blivit kidnappade av utomjordingar, och befann sig nu i deras rymdskepp. I Ljusets hastighet och lite till färdades de nu mot utomjordingarnas planet, någonstans i Karlavagnen.
När de kom fram blev det stor uppståndelse och jordborna blev kändisar, och fick framträda i TV-shower och allehanda evenemang. När de var med på den största av alla pratshowerna, så undrade programledaren hur de förökade sig.
Paret förklarade ingående, men programledaren fattade inte riktigt, han tyckte att det verkade komplicerat, För att tydliggöra det hela bad han dem att visa det i direktsändning.
Paret tvekade ett tag, men gick med på det, varvid en säng beordrades in och kläderna åkte av.
Tio minuter senare förklarade de att akten var över.
- Var är avkomman då? Frågade programledaren.
- Den kommer inte förrän om nio månader. Förklarade mannen.
- Men varför hade ni då så bråttom på slutet?

Av Miss Iskalla - 15 december 2007 10:14

En man från övre norrland som är i Stockholm hamnar på en lesbisk bar där han frågar en snygg tjej bredvid sig om han får bjuda på en drink.
- Jo visst får du det, men du ska veta att jag är lesbisk så det blir inget mer.
- Vad fan är lesbisk? frågar mannen.
- Jo du ser hon därborta, säjer tjejen och pekar på en annan tjej, jag skulle vilja begrava mitt ansikte i skrevet på henne och smeka hennes bröst.
- Å fan, då är jag också lesbisk, svarar mannen.

Av Miss Iskalla - 15 december 2007 10:10

Svenne hade, i likhet med många andra gått arbetslös en längre tid, då han en dag kallades till arbetsförmedlingen. Där fick han veta att det fanns möjlighet till ett jobb i ett arabland. Svenne är resemontör, så det passade bra. Han for iväg, togs emot kungligt och fördes till härskarens palats. Där fick han veta vad jobbet gick ut på.
- Jag har i mitt harem femtio oskulder, sa kejsaren. Jag vill ha dem befruktade av en svensk.
- Typiskt arbetsförmedlingen, suckade Svenne. Åka så långt för två dagars jobb..!

Av Miss Iskalla - 15 december 2007 10:09

En man kommer in i en bar, beställer en öl, kikar runt. Han upptäcker en tjej med stora pattar. Han sätter sig bredvid henne och efter en stund frågar henne:
- Får jag bita dig i tutten för hundra spänn?
- Försvinn, ditt äckel, svarar hon!
Han tar några öl till, och frågar henne igen:
- Får jag bita dig i tutten för trehundra spänn?
- Försvinn, ditt äckel, svarar hon!
Han tar några öl till, och tänker: Får jag inte bita i hennes bröst, men kanske får jag dansa med henne! Medan de dansar, säger tjejen:
- Du får bita i mina tuttar för tusen spänn!
De går ut, han drar upp hennes tröja och börjar kyssa och slicka hennes bröst.
Efter fem minuter undrar tjejen:
- Ska du inte bita mig i brösten snart?
- Det tror jag inte, svarar han. Det är för dyrt!

Av Miss Iskalla - 15 december 2007 10:05

Tre män sitter i krogen och dricker öl. Den första säger så här:
- Tänk, om jag skulle ha sex söner, då skulle jag ha ett eget volleyboll lag!
Då säger den andra så här:
- Tänk, om jag skulle ha elva söner, då skulle jag ha ett eget fotbolls lag!
Då säger den tredje så här:
- Tänk, om jag skulle ha arton fruar, då skulle jag ha en egen golfbana!

Av Miss Iskalla - 15 december 2007 10:04

En man går med i en nudistklubb, tar av sig kläderna och börjar strosa runt lite på området. Efter en stund får han syn på en yppig blondin vilket resulterar i ett praktstånd..
Blondinen:
- Ville du mig någonting?
Den nye mannen:
- Nej, jag kom precis.
Blondinen:
- Du måste vara ny här. Enligt våra lagar här betyder ståndet att du kallar på mig och vill ha sex med mig.
Varefter hon lägger sig ner och låter mannen ha sex med henne.
Efter akten går den nöjde mannen in i bastun, sätter sig ner och fjärtar. Då kommer en riktigt stor och muskulös man fram till honom.
Den store mannen:
- Ville du mig någonting?
Den nye mannen:
- Nej, jag kom precis.
Den store mannen:
- Du måste vara ny här. Enligt våra lagar här betyder fjärten att du kallar på mig och vill ha sex med mig.
Varefter han kastar omkull mannen och ställer honom på alla fyra och trycker in den i krysset.
Efter akten rusar den nye mannen tillbaka till receptionen...
Den nye mannen:
- Här! Ta tillbaka medlemskortet och nyckeln och behåll de 5000:- jag betalat.
Receptionisten:
- Men herr'n, ni har ju bara hunnit se en bråkdel av våra aktiviteter...
Den nye mannen:
- Lyssna nu fröken. Jag är 45 år, jag får stånd en gång i månaden, men jag fjärtar 15 gånger om dagen. NEJ TACK!

Av Miss Iskalla - 15 december 2007 10:03

Tre norrländska gubbar som aldrig varit i storstan bestämde sig en dag för att fara ned till Stockholm för att gå på horhus. Väl framme i Stockholm upptäcker dom att det inte finns några horhus där. Eftersom dom ändå har hetsat upp sig rätt ordentligt går dom och köper en uppblåsbara Barbara och tar med henne till hotellet. Evert går in först och kommer ut efter 20 minuter.
- Otroligt bra, säger han.
Snoa-Pelle går in därefter, kommer ut efter 25 minuter.
- Helt fantastiskt! Säger han.
Sist går Gustav in, men han kommer ut nästan på en gång.
- Vad hände? frågar dom andra gubbarna.
- Jo, säger Gustav, jag skulle bara nafsa henne lite i kussimurran, men då fes hon och flög ut genom fönstret".

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards