Alla inlägg under december 2007

Av Miss Iskalla - 15 december 2007 10:09

En man kommer in i en bar, beställer en öl, kikar runt. Han upptäcker en tjej med stora pattar. Han sätter sig bredvid henne och efter en stund frågar henne:
- Får jag bita dig i tutten för hundra spänn?
- Försvinn, ditt äckel, svarar hon!
Han tar några öl till, och frågar henne igen:
- Får jag bita dig i tutten för trehundra spänn?
- Försvinn, ditt äckel, svarar hon!
Han tar några öl till, och tänker: Får jag inte bita i hennes bröst, men kanske får jag dansa med henne! Medan de dansar, säger tjejen:
- Du får bita i mina tuttar för tusen spänn!
De går ut, han drar upp hennes tröja och börjar kyssa och slicka hennes bröst.
Efter fem minuter undrar tjejen:
- Ska du inte bita mig i brösten snart?
- Det tror jag inte, svarar han. Det är för dyrt!

Av Miss Iskalla - 15 december 2007 10:05

Tre män sitter i krogen och dricker öl. Den första säger så här:
- Tänk, om jag skulle ha sex söner, då skulle jag ha ett eget volleyboll lag!
Då säger den andra så här:
- Tänk, om jag skulle ha elva söner, då skulle jag ha ett eget fotbolls lag!
Då säger den tredje så här:
- Tänk, om jag skulle ha arton fruar, då skulle jag ha en egen golfbana!

Av Miss Iskalla - 15 december 2007 10:04

En man går med i en nudistklubb, tar av sig kläderna och börjar strosa runt lite på området. Efter en stund får han syn på en yppig blondin vilket resulterar i ett praktstånd..
Blondinen:
- Ville du mig någonting?
Den nye mannen:
- Nej, jag kom precis.
Blondinen:
- Du måste vara ny här. Enligt våra lagar här betyder ståndet att du kallar på mig och vill ha sex med mig.
Varefter hon lägger sig ner och låter mannen ha sex med henne.
Efter akten går den nöjde mannen in i bastun, sätter sig ner och fjärtar. Då kommer en riktigt stor och muskulös man fram till honom.
Den store mannen:
- Ville du mig någonting?
Den nye mannen:
- Nej, jag kom precis.
Den store mannen:
- Du måste vara ny här. Enligt våra lagar här betyder fjärten att du kallar på mig och vill ha sex med mig.
Varefter han kastar omkull mannen och ställer honom på alla fyra och trycker in den i krysset.
Efter akten rusar den nye mannen tillbaka till receptionen...
Den nye mannen:
- Här! Ta tillbaka medlemskortet och nyckeln och behåll de 5000:- jag betalat.
Receptionisten:
- Men herr'n, ni har ju bara hunnit se en bråkdel av våra aktiviteter...
Den nye mannen:
- Lyssna nu fröken. Jag är 45 år, jag får stånd en gång i månaden, men jag fjärtar 15 gånger om dagen. NEJ TACK!

Av Miss Iskalla - 15 december 2007 10:03

Tre norrländska gubbar som aldrig varit i storstan bestämde sig en dag för att fara ned till Stockholm för att gå på horhus. Väl framme i Stockholm upptäcker dom att det inte finns några horhus där. Eftersom dom ändå har hetsat upp sig rätt ordentligt går dom och köper en uppblåsbara Barbara och tar med henne till hotellet. Evert går in först och kommer ut efter 20 minuter.
- Otroligt bra, säger han.
Snoa-Pelle går in därefter, kommer ut efter 25 minuter.
- Helt fantastiskt! Säger han.
Sist går Gustav in, men han kommer ut nästan på en gång.
- Vad hände? frågar dom andra gubbarna.
- Jo, säger Gustav, jag skulle bara nafsa henne lite i kussimurran, men då fes hon och flög ut genom fönstret".

Av Miss Iskalla - 14 december 2007 23:33

Bettan hade shoppat och var fullastad med paket där hon stod i busskön. Till råga på allt hade hon en så snäv kjol att hon inte kunde kliva på bussen. Under stort besvär fick hon los ena armen och lossade lite på dragkedjan på kjolen där bak. Det hjälpte inte. Hon drog ner den en bit till. När bussen kom lyfte en kille helt sonika upp Bettan på bussen. Ursinnig vände hon sig om.
- Vad menar ni med det? Jag har aldrig träffat er för, sa Bettan.
- Tja, jag tycker nog vi är ganska intima med tanke på att ni just dragit ner min gylf två gånger.

Av Miss Iskalla - 14 december 2007 23:28

Det var en man som hade en TV tatuerad på magen. En dag frågade han en väninna vad hon tyckte om den där TV:en. Hon sa:
- Den är snygg, men... vilken liten antenn!
- Ja, men den blir större när det blir aktuellt!

Av Miss Iskalla - 14 december 2007 23:26

Perras fru hittade honom i sängen med en kvinnlig dvärg.
- För två veckor sedan lovade du att du skulle sluta med sånt här!
Perra tittade fåraktigt på henne och sa:
- Men det ser du väl att jag försöker dra ner på det?

Av Miss Iskalla - 14 december 2007 23:23

Andreas i Hultet är en saktmodig man, men när hans Stina grälat ovanligt länge på honom utbrister han:
- Väck inte vilddjuret inom mig, kvinna!
- Ha! utbrister Stina. Tror du jag är rädd för en hare?

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2007 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards