Alla inlägg den 11 april 2008

Av Miss Iskalla - 11 april 2008 13:06

Pigan hade gift sig med drängen.
Grannfrun frågade hur det kändes att vara nygift.
Pigan svarade:
- Det känns som förut men det blir nog lite tätare mellan gångerna...

Av Miss Iskalla - 11 april 2008 13:05

Det sitter tre killar och festar på puben då en bra packad karl vinglar in.
- Din morscha är schtans bästa pök! vrålar han. Alla på puben väntar sig att fyllot ska få en fet smäll så han står i skiten, men inte då.
- Jaja, säger killen bara och karln lallar iväg. Efter en stund så kommer samma man in och vrålar:
- N-nu ha-har jag varit och pökat din mor ichgen!
- Så kul för dig då, säger killen. Alla börjar undra vad sören som står på, men fyllot lallar iväg igen. Efter en halvtimme komme mannen in ytterligare en gång och innan han hunnit innanför dörren så vrålaar han:
- Din morscha schög av mig!
Men nu reser sig killen från bordet och folk väntar sig ett fett slagsmål:
- Gå hem farsan, du är full!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards