Alla inlägg den 24 april 2008

Av Miss Iskalla - 24 april 2008 13:22

En blondin skall precis hoppa ut från ett plan när hennes väninna stoppar henne och säger:
- Men, tokstolla! Du förstår väl att du måste använda fallskärm!
- Varför de?
- Det regnar ju!

Av Miss Iskalla - 24 april 2008 13:22

- Vilken underbar diamantring du har. Vem har du fått den av? frågade flickan sin blonda väninna.
- Min gamle onkel. Jag hade hand om hans dödsbo och i sitt testamente hade han skrivit att det skulle avsättas 15 000 kronor till en vacker minnessten.

Av Miss Iskalla - 24 april 2008 13:21

Blondinen funderar vid spisen:
- En sån här grej som man skrapar upp sky med - kallas den skyskrapa?

Av Miss Iskalla - 24 april 2008 13:20

En polis stoppade en cyklande blondin på stan och påpekade:
- Er cykellampa lyser inte.
- Jag vet, jag vet.
- Kliv av cykeln. Vet ni inte att man måste leda sin cykel om den saknar lyse?
- Jag vet. Jag försökte att leda den men lyset fungerar inte i alla fall.

Av Miss Iskalla - 24 april 2008 13:20

Tre blondiner var ute och gick i skogen. Plötsligt så stötte de på en fe. Blondinerna frågade om de fick önska sig något.
- Javisst, sa fen. Ni får en önskning var.
Den första blondinen sa:
- Jag önskar att jag fick ännu ljusare hår!
Och vips, så fick hon ännu ljusare hår.
Den andra sa:
- Jag önskar att jag hade ännu större bröst!
Och vips, så fick hon ännu större bröst.
Den tredje blondinen sa:
- Jag önskar att jag blev ännu mer korkad! Och vips, så blev hon man!!!

Av Miss Iskalla - 24 april 2008 13:19

En blondin och en brunett är ute i skogen när brunetten säger:
- Hör du vad tyst det är?
På vilket blondinen svarar:
- Va?! Nä, jag hör inget!

Av Miss Iskalla - 24 april 2008 13:19

- Jo doktorn, det är en sak jag ville fråga, sa blondinen.
- Ja.
- Om jag blir frisk, kan jag då äta sånt jag inte tål?

Av Miss Iskalla - 24 april 2008 13:18

Den blonda målarlärlingen får följande instruktion:
- Du kan börja med att måla de här stora fönstren.
Efter några timmar ringer den blonda lärlingen och frågar:
- Ska jag måla ramen runt omkring också?

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards