Alla inlägg den 15 april 2008

Av Miss Iskalla - 15 april 2008 23:46

Mamman talade om för lille Per, 5 år, att han skulle få en liten syster eller bror och frågade vad han helst önskade sig.
- Ja, gör det inte för jäkligt ont skulle jag helst velat ha en cykel, svarade Per.

Av Miss Iskalla - 15 april 2008 23:45

En man hade tatuerat in sin frus namn, Helga, på snoppen, men när den var slak så syntes bara H och A. Sen gick han in på pissoaren och fick syn på en Jamaican och märkte att han också hade tatuerat H A på snoppen och då fråga han:
- Heter din fru också Helga?
jamaicanen:
- Nej, på min står de "Hello and welcome to the wonderfull land jamaica..."

Av Miss Iskalla - 15 april 2008 23:44

Det var tre män som har hamnat på en öde ö efter deras båt sjönk.
En tjugoåring, en fyrtioåring och en sextioåring.
De satt på stranden i några dagar och väntade på att någon båt skulle passera. Helt plötsligt får de syn på en stor lyxig yacht, och där finns tre vackra, unga och helt nakna tjejer som vinkar till dem. Tjugoåringen rusar iväg och skriker:
- Kom gubbar, Vi simmar dit!
Då svarar fyrtioåringen:
- Vi kanske skall bygga en båt först?
Men då säger sextioåringen
- Varför då? Det syns ju lika bra härifrån.

Av Miss Iskalla - 15 april 2008 23:40

Det var en sen kväll dagen innan julafton. Ett ungt par stannade sin bil på rastplatsen vid vägen och började hångla, när de helt plötsligt får syn på jultomten som kommer gående vid vägen. Då skriker killen till tomten:
- Hörredu tomten, kan man ösnka sig något?
Då kommer tomten närmare och svarar:
- Javisst, vad vill du ha?
- Kan jag få den nya mercedes som står där borta?
Undrar killen.
- Ja! Svarar tomten, men på ett villkor, att jag får ligga nu med din tjej.
Ungdomarna pratar lite med varandra och kommer överens om att det är det värt.
Tomten ligger med tjejen i deras bil medan killen får vänta ute. Efter avslutat ligg går tomten ut ur bilen och börjar gå sin väg, då säger killen:
- Men mercedesen då, som du lovade mig?
Då frågar tomten:
- Hur gammal är du grabben?
- 25 ÅR. Svarar killen,
Tomten svarar:
- 25 år gammal och tror fortfarande på tomten?

Av Miss Iskalla - 15 april 2008 23:39

Det var tre pojkar som lekte i sandlådan på gården. Bredvid sandlådan så står tre bilar parkerade, en ny mercedes, en ny rolce royce och en ny BMW.
Då säger den ena pojken:
- När jag blir stor så skall jag bli advokat, och då skall jag köpa mig en BMW!
Då säger den andre pojken:
- När jag blir stor, då skall jag bli president, då skall jag ha en sån rolce royce!
Då säger den tredje pojken:
- När jag blir stor så skall jag bli en prostituerad!
- Va, vad är det för något? Undrar de två andra pojkarna.
Den tredje pojen svarar:
- Det vet jag inte, men min syster är det, och alla dessa tre bilar är hennes...

Av Miss Iskalla - 15 april 2008 23:37

Frun har varit sjuk och efter sjukdomen åkte hon till ett rehabilitering centrum i en annan stad. Hon skulle stanna där i tre veckor. Efter en vecka började hennes man längta efter henne och bestämde sig för att åka och hälsa på henne.
Då han kom dit så blev de upphetsade av varann och ville älska någonstans, men alla hotelrum i stan var upptagna, och frun delade sitt rum med en annan dam, så gick där inte heller.
Då kom frun på en ide att de skulle gå till parken och älska i buskarna, hon visste precis var. De kom till parken och hade just börjat när en polis såg dem och kom fram och sa:
- Sluta genast med det där! Sånt får ni inte göra på en offentlig plats! Det bli böter! Herrn får böta med 100Kr och frun med 400Kr!
Mannen utbrister överraskat:
- Va! Detta är ju könsdiskriminering, varför skall min fru betala 4 gånger så mycket som jag?
Polisen svarar:
- Nej, det är inte könsdiskriminering! Det är nämligen så att herrn ser jag här för första gången men frun har jag sett 3 gånger innan...

Av Miss Iskalla - 15 april 2008 23:36

Vad gör man med 365 använda kondomer?
Man smälter ner dom till ett däck och kallar det för GOOD YEAR...

Av Miss Iskalla - 15 april 2008 23:36

Tre luffare kom vandrande förbi en bondgård.
En sugga hade i ett försök att komma över en gärdsgård fastnat med baken i vädret.
Luffarna stannade och en av dem sa:
- Tänk om det vore Brigitte Bardot!
Den andre sa:
- Helvete om det vore Sophia Loren.
Den tredje var tyst en stund, så sa han:
- Djävlar om det bara vore mörkt...

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards