Alla inlägg den 10 april 2008

Av Miss Iskalla - 10 april 2008 13:04

- Jag är faktiskt rätt skraj, sa Björn till Lasse. I går fick jag ett brev där en man hotar skära öronen av mig om jag inte låter bli hans fru.
- Jamen, då behöver du väl bara låta bli hans fru?
- Jovisst, men han skrev ju inte vem han var.

Av Miss Iskalla - 10 april 2008 13:03

Det var ett par i 90 års åldern som kom till doktor. Först gick mannen in och doktor frågade:
- HUR HAR DIN DAG VARIT IDAG?
Gubben svarade:
- GUD HAR VAKAT ÖVER MIG IDAG, NÄR JAG GICK IN PÅ TOALETTEN DÅ TÄNDE HAN LAMPAN ÅT MIG OCH NÄR JAG VAR FÄRDIG DÅ SLÄCKTE HAN DEN.
Doktorn nickade med huvudet och skrev ut medicinen. Efter gubben gick gumman in och doktorn förklarade vad gubben har sagt, men då helt plötsligt reser gumman sig och börjar springa till dörren och skriker:
- JÄVLA GUBBE!!! HAR DU SKITIT I KYLSKÅPET NU IGEN!!!

Av Miss Iskalla - 10 april 2008 13:02

Femårige Oskar från Tierp sitter i sängen och tittar på undersidan av pungen och får syn på att det ser ut som en söm därnere.
Han frågar sin mamma:
- Du mamma vem är det som sytt den här sömmen??
Mamman:
- Det är vår Herre.
Oskar:
- Då måste vår Herre vara en dålig skräddare för på mormor har den spruckit upp hela vägen...

Av Miss Iskalla - 10 april 2008 12:59

En 7-årig pojke frågade sin pappa:
- Pappa vad är politik för något?
Pappan svarade:
- Jo, jag ska förklara för dig. Det år så här. När jag kommer hem med lönen då är jag KAPITALISM, din mamma som bestämmer här hemma är REGERINGEN, din farfar som ser till att allt är på sin plats här och att allt fungerar är FACKFÖRENINGEN, barnvakten som vi har hon är ARBETARKLASSEN, och alla har vi samma mål, att du och din lille bror ska ha det bra, för att du är FOLKET och din lille bror är FRAMTIDEN. Förstår du nu?
- Nej,inte riktigt, svarar pojken, men jag ska sova på saken.
På natten blir han väckt av sin skrikande lille bror som har bajsat på sig. Då går han till föräldrars sovrum för att väcka dem men där finns bara mamma och det går inte att väcka henne.
Då går han till barnvaktens rum och där finns pappa som just håller på att ha sex med barnvakten, då får han se också att farfar står ute och och tittar in nyfiket genom fönstret och alla är så upptagna av varandra att ingen ens märker pojkens närvaro, då går han tillbaka till sitt rum och somnar om. På morgonen vid frukosten säger pojken.
- Pappa jag vet nu vad är politik för något. Det är så här: KAPITALISMEN utnyttjar ARBETARKLASSEN, FACKFÖRENINGEN tittar på oberörd, REGERINGEN föredrar att sova, FOLKET är totalt ignorerat och FRAMTIDEN, jo, den ligger i skiten.

Av Miss Iskalla - 10 april 2008 12:59

Snövit har blivit sparkad från disney för hon togs på bar gärning när hon satt på Pinoccios ansikte och skrek:
Ljug din jävel, ljug!

Av Miss Iskalla - 10 april 2008 12:58

Engelsmannen, fransmannen och svensken står och diskuterar sexställningar.
- Jag gillar att ligga över så att jag kan se hennes vackra ansikte, sa Engelsmannen.
- Jag gillar att ligga under så att jag kan se hennes vackra bröst, sa Fransmannen.
- Jag gillar att ta henne bakifrån, sa Svensken.
- Men vad ser du då, frågade de andra.
- Ja det varierar, men senast så var det hockey...

Av Miss Iskalla - 10 april 2008 12:57

Pojken fick se sin mamma naken för första gången och frågar vad hon har mellan benen?
Mamman svarar att det är skurborsten.

Några dagar senare får han se henne naken igen, denna gången är hon rakad.

Var är skurbosten, frågar han?
Mamman svarar att hon tappat den.

Ett tag senare kommer pojken inspringande till mamman och säger att han hittat skurborsten.

Var då, undrar mamman.

Pigan har den, svarade pojken, hon håller på att tvätta ansiktet på pappa med den!

Av Miss Iskalla - 10 april 2008 12:56

Det var en kärlekskrank soldat som gjorde sin slutmanöver.
Efter 2 veckor tillsammans med 20 grabbar i fält och utan en kvinna började lustans behov bli väldigt stort.
Så sista natten fick han sitta eldvakt mellan 03:00-04:00.
När han satt där och blev tröttare och tröttare, tyckte han att kaminen i tältet började likna en kvinna.
Det gick så långt att han la armen om skorstenen som var så het att han brände sig så illa att han fick uppsöka läkare.

Läkaren försökte vara proffesionell och nickade förstånde till soldatens historia och sa:
- Jo, jag kan förstå att sånt kan hända, men säg mig hur kunde du bränna dig på andra HANDEN?
- Jo, sa soldaten, Den hade jag i asklådan...

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards