Alla inlägg den 4 april 2008

Av Miss Iskalla - 4 april 2008 19:23

Innan hon lade på telefonluren sa hon vänligt:
- Oeky, älskling, det gör ingenting. Ha det så bra!
Mannen bredvid henne i sängen frågade:
- Vem var det?
- Det var min make.
- Vad ville han?
- Han skulle bara berätta att han blir sen ikväll för han sitter och spelar kort med dig!

Av Miss Iskalla - 4 april 2008 19:23

En liten pojke kommer in på stadens bordell släpandes på en död groda i ett koppel.Bordellmamman frågar snällt:
- Vad kan en sådan liten gosse vilja då?
Pojken halar fram sin lilla portmonä, tömmer ut alla pengarna på bordet och säger:
- Jag vill ha ett luder med den värsta könssjukdommen som finns.
Bordellmamman undrar varför.
Pojken:
- Jo jag tänkte om jag får knulla med ett luder med en riktig hemsk könssjukdom så får jag också den och det är bra för på torsdag ska min pappa och mamma ut och äta och då kommer barnflickan hem till oss. Hon brukar vara så pilsk att hon hoppar på mig då får hon den också. Sedan när mamma och pappa kommer hem brukar pappa köra barnflickan hem och samtidigt ge henne ett skjut i bilen när han kommer hem så hoppar han i säng med mamma. När han sedan går till jobbet på Fredag och brevbäraren kommer då brukar han dra över mamma och då blir han också sjuk.
OCH DET ÄR DEN JÄVELEN JAG VILL ÅT. DET ÄR HAN SOM HAR KÖRT ÖVER MIN GRODA!!

Av Miss Iskalla - 4 april 2008 19:22

Fröken till klassen:
- Vad är det som är grönt och hoppar i gräset?
Josefin:
- En gräshoppa.
Fröken:
- Bra, men det kunde också vara en groda!
Fröken:
- Vad är det som är litet och rött och som går att äta?
Jonas:
- En jordgubbe.
Fröken:
- Bra, men det kunde också vara ett hallon!
Pelle räcker upp handen och säger:
- Fröken får jag ställa en fråga till dig?
Fröken:
- Ja, Pelle.
Pelle:
- Vad är det som är hårt när det kommer in i frökens mun och mjukt när det kommer ut?
Fröken ger Pelle en örfil.
Pelle:
- Bra, men det kunde också vara ett tuggummi!

Av Miss Iskalla - 4 april 2008 19:21

Det var dags för en ansiktslyftning tyckte det 47-åriga mannen och gav sig själv en födelsedagspresent.
40 000 kr fattigare men med en yngre ansikte, kom han nöjd ut. På vägen hem från doktorn köpte han en tidning och passade på att fråga damen i affären hur gammal hon trodde han var.
- Runt 35, trodde hon.
Han svarade glatt att han var faktiskt var 47.
Eftersom han var lite hungrig passade han på att stanna på Mc-donalds. Väl framme vid kassan ville han igen kontrollera att han såg yngre ut än han var. Så han frågade tjejen i kassan hur gammal hon trodde han var. Hon trodde att han var 29 år. Han log och sa:
- Jag fyller 47 idag!
En stund senare på busshållplatsen, när han stod och väntade på bussen hem, så såg han gammal dam bredvid honom, och passade på att fråga samma fråga. Hon svarade:
- Jag är 88 år gammal och har dålig syn, men som ung hade jag en säker metod att bestämma ålder på männen. Jag brukade stoppa handen innanför byxorna och känna efter. Och jag prickade alltid rätt!
Mannen tänkte en stund och tittade sig omkring och såg att det inte var någon där, så, varför inte?
Efter att ha klämt och känt i ett bra tag på alla håll och kanter, sa hon nöjt med ett leende.
- Du är 47 år!
Mannen såg förvånad ut och frågade:
- Hur visste du det?
Damen log mycket brett och svarade:
- Jag stod bakom dig i kön på Mc-donalds...

Av Miss Iskalla - 4 april 2008 19:20

Två fjärilar var ute och flög när det plötsligt började regna.
- Kom så flyger vi hem till mej, sa hanfjärilen.
- Nej, svarade honan, det blir bara larv!

Av Miss Iskalla - 4 april 2008 19:19

Han hade blivit pappa för tionde gången.
- Nej, klagar han för sin fru, det här går inte längre! Från och med nu lägger jag mig på golvet i vardagsrummet!
- Om du tror att det hjälper, så gör jag det också!

Av Miss Iskalla - 4 april 2008 19:18

Eva kommer in till jobbet, när arbetskollegan Benny kommer fram och säger:
- Vad ditt hår luktar gott, har du skaffat nytt shampo?
Eva blir rasande och rusar in till sin chef.
- Jag vill anmäla Benny för sexuella trakasserier skriker Eva.
- Vad Har Benny gjort?
- Han luktade på mitt hår och frågade ifall jag hade skaffat nytt schampo. - Vad är det för fel med det?
Eva:
- BENNY ÄR JU FÖR FAN DVÄRG!

Av Miss Iskalla - 4 april 2008 19:17

Det var en man som gick till en bordell, och väl inne så bad han speciellt om att få något lite av det ovanliga slaget. Bordellmamman log och skickade upp mannen i rum nr 7, där skulle han klä av sig och lägga sig på sängen. Mannen gjorde som bordellmamman sa, och rätt som det var så kom där in en riktig donna med jätte meloner, hon hoppade upp i sängen och satte sig grensle över honom, mannen tänkte det här kan säkert bli spännande. När hon satt där över honom så sa hon:
- Ssssssshhhhhhhhh sssssshhhhhhhh, hör du monsunvindarna?
- Ja, Ja, sa mannen.
så upprepade hon samma sak men undertiden så slog hon sina jätte meloner i ansiktet på den lille mannen och frågade:
- Känner du kokosnötterna falla från träden?
- Ja, ja, sa mannen, lite omtöcknad.
Då reste sig tjejen upp och kissade på honom och frågade:
- Känner du monsunregnet piskas mot din kropp?- Ja, ja sa mannen lite omtöcknad och ganska chockad.
När tjejen sen väste som en monsun, slog han i ansiktet med sina jätte meloner och kissade på honom så la hon av en jätte-brakare och sa
- Hör du åskan slå i bergen?
Då flög gubben upp och slängde på sig kläderna.
- Vad gör du, var tar du vägen?
- Det är väl ingen som kan pippa i det jäkla vädret.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards