Alla inlägg den 23 april 2008

Av Miss Iskalla - 23 april 2008 23:30

Det var en gång en blondin som var ute och körde bil. Lite väl snabbt. Då helt plötsligt, som från ingenstans, kom en polisbil med påslagna sirener körande upp efter henne. Blondinen stannade bilen vid vägkanten. När polisen kom gående ut från bilen visade det sig att även han var en blondin.
- Körkortet, tack!
- Hur ser ett körkort ut?
- Det är ett kort på en själv!
Blondinen letade i sin väska och hittade en spegel som hon gav till polisen.
- Jaha, ojdå, kör vidare, jag visste inte att du också var polis...

Av Miss Iskalla - 23 april 2008 23:30

En lika vacker som villig blondin förförde den stilige dammsugarförsäljaren ända in i sängkammaren. Efter en alltför kort stund hörde hon mannens välbekanta steg i tamburen.
- Det finns bara en dörr till våningen, viskade hon till försäljaren. Du måste hoppa ut genom fönstret.
- Men det är ju 13:e våningen, väste försäljaren skräckslaget.
- Hoppa! upprepade blondinen. Det här är inte rätt tillfälle för vidskeplighet!

Av Miss Iskalla - 23 april 2008 23:27

Kära dagbok, förra året bytte jag ut alla mina fönster mot dyra tre-glas-lågenergi-fönster.
Den här veckan ringde en man från firman som installerat fönstren. Han påpekade att dom gjort jobbet för mer än ett år sedan men inte fått betalt än.
Ok, bara för att jag är blondin så betyder det inte att jag automatiskt är dum. Så jag berättade för honom att hans försäljare sagt att efter ett år så har fönstren betalt sig själva.
Och det har ju gått ett år nu! Det hade han nog inte tänkt på för det blev alldeles tyst i andra änden av tråden så jag la på. Han har inte ringt igen, han har väl äntligen förstått...

Av Miss Iskalla - 23 april 2008 23:26

- När jag dör vill jag att du gifter om dig, sa den gamle rike mannen tappert till sin blonda unga fru.
- Prata inte så, sa hon.
- Du ska ge honom alla min kläder så att han ser elegant ut när han bjuder ut dig.
- Håll inte på så där, sa hon med gråten i halsen.
- Det är omöjligt.
- Hur då omöjligt? Frågade han.
- Därför att han är mycket längre än du...

Av Miss Iskalla - 23 april 2008 23:25

Det var två blondiner som satt och byggde på en rymdraket i skolan. Då kom deras fröken fram och frågade:
- Vad ska ni göra med den där?
- Vi ska åka till solen, sa den ena blondinen.
- Inte kan ni åka till solen heller, då brinner ni ju upp!
- Men dah! Vi åker på natten!

Av Miss Iskalla - 23 april 2008 23:25

- Det är kallt ute, säger blondinen.
- Stäng fönstret då.
- Blir det varmare ute då?

Av Miss Iskalla - 23 april 2008 23:24

Brunetten var ute med blondinen på stan. Då ser brunetten sin pojkvän på väg in i blomsteraffären. Brunetten säger:
- Typiskt! Nu köper han blommor och tror att jag ska ligga med benen isär ikväll.
Blondinen säger:
- Har du ingen vas hemma?

Av Miss Iskalla - 23 april 2008 23:22

Två blondiner var ute och badade, då sa den ena:
- Titta en fisk!
Den andre:
- Ja, kom så dränker vi den.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards