Alla inlägg den 25 april 2008

Av Miss Iskalla - 25 april 2008 23:22

- Har du hört att bröd möglar?
- Ja, hur låter det då?

Av Miss Iskalla - 25 april 2008 23:22

Den unga frun klagade hos hyresvärden:
- Varje gång tåget går förbi så skakar hela huset så jag ramlar ur sängen. Pröva själv så får ni se!
Värden suckar och lägger sig i sängen. Då kommer mannen i huset hem och frågar upprört varför värden ligger i hans frus säng.
Värden suckar uppgivet:
- Skulle ni tro mig om jag sa att jag väntar på tåget?

Av Miss Iskalla - 25 april 2008 23:18

En liten vit mager man stiger in i en hiss. När han tittar upp ser han en stor svart man.. Den svarta mannen säger då:

- 210 cm lång, 130 kg, 30 cm snopp och 1 kg testiklar, Turner Brown.

- Den lilla vita mannen svimmar raklång. Efter ett tag vaknar mannen igen. Den svarta mannen frågar då vad som var fel, eftersom han svimmade.

- Vad var det du sa förut?

- Jag sa: 210 cm lång, 130 kg, 30 cm snopp och 1 kg testiklar, Turner Brown.

- Å tack gode gud! Jag tyckte du sa Turn around!

Av Miss Iskalla - 25 april 2008 23:18

<c4mper> fan det här händer inte!!

<dregen_slev> Vadå?

<c4mper> jag satt på mitt rum o varlite kåt..

<c4mper> o så kom jag på att min gf var i dushen..

<dregen_slev> Hehe ;)

<c4mper> så jag smög in i badrummet o klädde tyst av mig..

<c4mper> så jag står där naken med stånd o tänker överraska henne..

<dregen_slev> Hehe så ska de tas

<c4mper> så jag sliter undan draperiet, har kuken riktad mot henne, och säger "vad sägs om att suga lite på den här, baby?"

<c4mper> DÅ STÅR MIN J**LA SYRRA I DUSCHEN!!

<dregen_slev> LOL!!

<c4mper> vad fan ska jag göra? jag måste typ flytta till mosambique eller nått nu för att komma undan skammen..

<dregen_slev> Hahaha. Men var är din gf då?

<c4mper> jag tror hon e ute o röker eller något..

<c4mper> WTF! Nu öppnade min syrra dörren till mit rum o sa "jag visste inte att du hade en piercing"

<dregen_slev> LOL! Du blev just så jävla ägd av din syrra! Hahaha

Av Miss Iskalla - 25 april 2008 23:17

Vi har registrerat att Du har sex på egen hand. Detta ber vi Dig sluta med då vi vet att Du använder samma hand på telefonen. We will now upgrade your brain....please wait...searching......searching...... still searching... sorry, no brain found!

Av Miss Iskalla - 25 april 2008 23:17

Hotelldirektören till den unga blondinen som ligger och solar med bara en handduk över stjärten:

- Här kan du tyvärr inte ligga!

- Varför inte det? Här finns ju ingen som jag stör.

- Neej, men du ligger på glastaket över restaurangen...

Av Miss Iskalla - 25 april 2008 23:16

Det var en gång en blondin som stod vid en lyktstolpe och höll hårt runt den. Sen kom en brunett och frågade blondinen:

- Varför håller du i lyktstolpen för?

Blondinen svarar:

- För att jag älskar den här stora dildon!

Av Miss Iskalla - 25 april 2008 23:16

Tre unga kvinnor som jobbar på samma kontor lägger märke till att deras kvinnliga chef har börjat gå hem från jobbet tidigare på eftermiddagarna. De bestämmer sig för att sticka tidigt de också. Eftersom chefen aldrig kommer tillbaka eller ringer till jobbet när hon har gått så kan hon ju inte gärna märka det, tänker de. Så fort chefen har gått för dagen lämnar de tre unga kvinnorna kontoret. Brunetten passar på att ta ett pass på gymmet innan hon ska träffa sin pojkvän över en middag. Den rödhåriga tycker bara att det är skönt att komma hem extra tidigt. Hon fixar lite i trädgården, sedan går hon och lägger sig tidigt. Även blondinen går direkt hem. Men när hon öppnar ytterdörren hör hon konstiga ljud ifrån sovrummet. Hon smyger sig fram mot sovrummet, gläntar försiktigt på dörren och får sig en riktig chock när hon ser sin man i sängen tillsammans med hennes egen chef! Blondinen stänger tyst dörren och smyger ut ur huset.

Nästa dag när det är kafferast, föreslår den rödhåriga och brunetten att de ska gå hem tidigt igen och frågar om inte blondinen hänger med.

- Aldrig i livet! Igår var det jäkligt nära att jag blev upptäckt!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards