Alla inlägg den 7 april 2008

Av Miss Iskalla - 7 april 2008 22:49

En kvinna kommer hem och säger till sin man:
- Kommer du ihåg huvudvärken jag har haft alla dessa år? Nu är den borta!
- Ingen huvudvärk längre, frågade mannen. Hur gick det till?
Hon svarade:
- Eva rekommenderade en hypnotisör till mig. Han sa att jag skulle ställa mig framför en spegel och säga:
- "Jag har ingen huvudvärk, jag har ingen huvudvärk, jag har ingen huvudvärk, jag har ingen huvudvärk..."
- Det fungerade! Huvudvärken är borta! Mannen svarade:
- Det är ju fantastiskt!
Kvinnan:
- Du vet ju att du inte har varit Tarzan direkt i sängen dom senast åren. Du skulle kanske också besöka hypnotisören och se vad han kan göra åt det.
Mannen gick med på detta. Efter besöket hos hypnotisören kommer mannen hem, lyfter upp sin hustru och lyfter henne in i sovrummet, klär av henne, lägger henne på sängen och säger:
- Rör dig inte, jag är strax tillbaka.
Han går in i badrummet och kommer tillbaka en liten stund senare och hoppar ner till henne i sängen och älskar passionerat som aldrig förr. Hans fru säger:
- Wow, det var ju fantastiskt!
Mannen svarar:
- Rör dig inte, jag är strax tillbaka.
Han går tillbaka in i badrummet, kommer ut igen, och dom älskar ännu en gång.
Frun säger:
- Wow, det var ju ännu bättre!!!
Då säger mannen:
- Rör dig inte, jag är strax tillbaka. Efter det går han in i badrummet igen. Denna gången följer hans fru tyst efter honom, ser honom stå framför spegeln och säga:
- "Hon är inte min fru, hon är inte min fru, hon är inte min fru..."
Hans minnesgudstjänst äger rum på måndag...

Av Miss Iskalla - 7 april 2008 22:46

Anton var ute en kväll på dans och hade förhoppningar på att hitta en söt flicka som kunde följa med hem. Han dansade med flera och så träffade han plötsligt Lisa som var villig och sugen.
De går tillsammans hem till honom och börjar mysa i sängen.
Anton stammar plötsligt fram att han inte har några kondomer hemma. Lisa funderar ett tag o säger sen:
- Säg "Nu" precis innan du ska komma så sparkar jag av dej och så kommer du utanför.
Anton tycker det är en bra ide och de börjar ha sex.
Efter ett tag så känner Anton att han inte kan hålla sig längre och stammar fram:
- N.. n... n... nyss!!

Av Miss Iskalla - 7 april 2008 22:45

Läkaren till patienten:
- Vad har du för problem?
- Jag har problem med såväl kissandet som bajsandet på morgonen.
- Jaha, när uträttar du dessa behov?
- Jaa, jag kissar väl vid 7-snåret och bajsar väl en kvart senare.
- Men det låter ju helt normalt, vad är problemet?
- Jag vaknar inte förrän vid åtta...

Av Miss Iskalla - 7 april 2008 22:44

En polis såg en berusad man stå och fumla med dörrnyckeln utanför en villa och blev misstänksam.
- Det är mitt hus det här, sa mannen. Om du inte tror mig så följ med in. Ser du soffan där, den är min. Och TV-apparaten är min också, och det är mitt piano.
- Ni måste bevisa det, sa polismannen.
Mannen öppnade dörren till sovrummet.
- Ser du fruntimret där i sängen, frågade han. Det är min fru. Och ser du mannen bredvid henne? Det är jag.

Av Miss Iskalla - 7 april 2008 22:43

En man skulle resa bort på kurs, men för att försäkra sig om att frun inte skulle vara otrogen köpte han henne en dildo. Han köpte en magisk voodo-dildo som man bara behövde säga vart den skulle så var den direkt där och vibrerade. Frun blev överlycklig och sa:
- Voodo-dildo in i min mus!
Hon fick orgasm efter orgasm. Men på morgonen när hon sa:
- Voodo-dildo ut ur min mus! Lydde den inte. Den kunde bara ta emot fyra kommandon från en och samma person. Hon åkte genast till sjukhuset för att få hjälp. Hon körde dock för fort och blev stoppad av polisen. När han frågade varför hon körde så fort svarade hon:
- Jag har en voodo-dildo mellan benen som jag måste få ut! Polisen började garva där han stod framåtlutad och sa:
- Det var den sämsta ursäkt jag någonsin hört Voodo-dildo ?!... In my ass...

Av Miss Iskalla - 7 april 2008 22:41

Patrik beklagade sig för arbetskompisen: han kunde inte komma på någon bra födelsedagspresent till sin fru.
- Ge henne ett presentkort, föreslog kompisen, som ger henne världens härligaste halvtimme med älskog, där hon ska få uppleva allt de hon drömt om.
Följande dag frågade arbetskompisen:
- Tyckte din fru om presenten?
- Hon gjorde nog det, morrade Patrik.
- Hon kastade sig om halsen på mig och försvann sen som en blixt ut genom dörren, samtidigt som hon glädjestrålande skrek:
- Vi ses om en halvtimme.

Av Miss Iskalla - 7 april 2008 22:40

En amerikansk soldat som låg stationerad i Afghanistan fick nyligen ett brev från sin flickvän hemma i staterna. I brevet stod följande:
Kära Raymond, jag är ledsen, men jag vill inte fortsätta vårt förhållande. Avståndet mellan oss är för stort.
Dessutom måste jag erkänna att jag varit otrogen mot dig två gånger sedan du for, så det är lika bra att det är slut.
PS. Kan du vara snäll och skicka tillbaka fotot jag gav dig..
Hejdå, Wendy

Soldaten, som såg lite tagen ut, gick runt bland sina kamrater Och samlade in alla bilder han kunde få tag på, på flickvänner, systrar, kusiner, ex, fastrar och mostrar... Tillsammans med bilden på Wendy la han alla fotona i ett kuvert.
Totalt blev det 57 bilder. Han la med ett meddelande:
Kära Wendy Jag är ledsen, men jag har glömt vem du är. Var snäll och plocka ut din bild och skicka tillbaka resten...
Ciao, Raymond

Av Miss Iskalla - 7 april 2008 22:39

En man sitter i en restaurang med en konjak i handen. Plötsligt ser han en vacker (och ganska vågad) kvinna ensam längre bort bland borden. Han säger då till servitören att skicka ett glas champagne till kvinnan. Men efter ett tag kommer servitören tillbaka med champagnen och en lapp där det står: Om du vill att jag ska ta emot det här glaset så måste du köra Porsche, ha minst en miljon på banken, och en 20 centimeter lång snopp!
Mannen skickar tillbaka en lapp till kvinnan tillbaka en lapp från mannen. På lappen står det: Jag har en Porsche 911 Carrera, 2 st Ferrari och en Lexus. Jag är miljardär på grund av all olja jag har hittat i Irak, men inte ens för dig skulle jag skära av 7 cm av min snopp!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards