Alla inlägg den 14 april 2008

Av Miss Iskalla - 14 april 2008 23:32

De två hade träffats på en bar och han fick följa henne hem. När de klätt av sej började han vika ihop kläderna och lägga dem på hyllor i rummet. Mattorna hängde han upp på dörrarna.
Flickan frågade:
- Varför gör du så där?
Killen svarade:
- Jag minns hemma när lilltjuren skulle till första gången, han sket ner hela lagårn...

Av Miss Iskalla - 14 april 2008 23:30

Den försmådde friaren står utanför sin älskades fönster och knackar intensivt på rutan.
- Snälla Emma, öppna fönstret, jag vill komma in!
- Nej, svarar Emma, om du så får ont i fingret du knackar med får du inte komma in.
- Snälla, snälla Emma, säger killen, det är inte med fingret jag knackar...

Av Miss Iskalla - 14 april 2008 23:28

I timmerkojan bodde sju skogasarbetare en hel vinter. Kortspel var tidsfördrivet. Kortleken blev till slut utnött. Då kom de på en genial idé!
De satsade en slant var och började onanera. Den som först fick orgasm vann potten. En av killarna hade haft otur en lång tid. En kväll efter det att en av kompisarna åter vunnit, fortsatte han att onanera.
- Va falls, sa kompisen, sluta jag har ju vunnit.
- Far åt helsike, har jag satsat skall jag för en gångs skull spela färdigt blev svaret...

Av Miss Iskalla - 14 april 2008 23:20

En herdestund var på gång.
- Känner du den, frågade killen.
- Nej,svarade flickan.
Frågan upprepades några gånger och han fick samma svar...
- Jäklar! Då har den trasslat in sej i kalsongerna igen, sa killen.

Av Miss Iskalla - 14 april 2008 23:18

Familjen åt frukost en söndag. Mamman och pappan tittade på varandra med heta blickar. Mamman sköt i väg gröten och sprang upp, pappan slaffsade i sig sista gröten och sa att han skulle titta till mamma och att pojkarna skulle stanna vid matbordet och äta. Äldsta pojken skickar iväg minsta för att se vad som pågår. Minsta kom tillbaka skräckslagen och kastade i sig gröten! Äldsta sonen frågar:
- Vad hände?
Minsta:
- Den som inte äter upp gröten, blir rövknullad av pappa!

Av Miss Iskalla - 14 april 2008 22:01

Tänk på att om du någon gång skulle sno en hastighetskamera från motorvägen, så låt för guds skull bli att ställa den i sovrummet, den tar nämligen kort när det går för fort.

Av Miss Iskalla - 14 april 2008 22:00

En dam hade kört av vägen med sin bil och får hjälp av bärgningsbilen.
- Du är den tredje nyknullade damen jag drar upp ur diket idag, sa bärgaren.
- Jag är då inte nyknullad! sa damen.
- Nej, men så är du inte uppe ur diket än heller!!

Av Miss Iskalla - 14 april 2008 21:57

Det var en gång en flicka som var ute och gick på gatan med en låda med 2 kaniner inuti, då hon mötte en gamal dam.
Damen frågade:
- Vad har du i lådan?
- Kaniner, sa flickan.
- Vad trevligt, men vad gör de där? undrade damen.
- Kaniner, sa flickan.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards