Alla inlägg den 8 april 2008

Av Miss Iskalla - 8 april 2008 12:26

Första dagen i fängelset frågade Nisse en veteran hur en vecka i kan se ut.
- Jo på måndagar har vi slöjd. Gillar du slöjd?
- Nä.. svarar Nisse. Jag hatar slöjd.
- Aj då. Tisdagar lagar vi mat. Du gillar väl att laga mat.
- Nä..,åter igen från Nisse. Jag är värdelös i köket.
- Onsdagar spelar vi fotboll. Det tycker du väl är kul?
- Fotboll är det tråkigaste jag vet! svarar Nisse.
- Men sex, Nisse, det tycker du väl om??
- Ja ,ja det gillar jag verkligen, säger Nisse.
- Med många stora grova, hårda män.
- Nej, inte riktigt så, svarar Nisse. Då är jag rädd för att torsdagen går åt helvete också.

Av Miss Iskalla - 8 april 2008 12:24

Shit, jag bara måste berätta vad som hände igår!
Min pojkvän Daniel och jag var bjudna på maskerad hos några gemensamma vänner. Daniel ringde mig från kontoret och sa att han blev sen, så jag skulle gå i förväg. Sagt och gjort, jag minglade runt tills han kom dit, klädd i sin spindelmannendräkt, dösnygg! Själv var jag Cat Woman, ni vet, Halle Barry. Så jag gick fram, pussade honom på kinden och frågade om han ville dansa. Shakade loss som aldrig förr, gjorde han. Hade knappt druckit nånting heller. Men efter 4 timmar bugg och fyra liter rom och cola var vi seriöst onyktra vill jag lova! Vi smög upp till övervåningen, fnittrade som två nykära tonåringar, och hoppade i säng! Han var helt galet vild! Efteråt kändes det ganska konstigt mellan oss. Han blev tystlåten och sa att han inte mådde så bra. Kände väl av alkoholen, kan jag tro. Daniel gick hem, men jag stannade en stund. Ärligt talat, det var dötrist utan honom så jag tackade värdinnan och raglade hem jag också. Väl hemma finner jag honom i soffan i bara kalsingar.
- Hej älskling! Hade du kul? frågar han.
Jag kryper upp intill honom och lägger handen på hans kön, vilket blir mycket välkommet.
- Ooo ja.. Hade du?
OCH VET NI VAD HAN SVARAR?
- Jag? Jag kom ju inte, lånade ut dräkten till min bror...

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards