Alla inlägg den 5 april 2008

Av Miss Iskalla - 5 april 2008 19:28

Morgan kommer hem på morgonkröken och möts av sin irriterade fru:
- Ska det vara nödvändigt att sitta uppe hela natten och spela poker!
- Jo förstår du lilla gumman, jag skulle egentligen slutat klockan ett, men jag ansåg det som min äktenskapliga plikt att vinna tillbaka dej...

Av Miss Iskalla - 5 april 2008 19:28

Efter 20 långa år kom eremiten ner från berget. Han gick in på första bar, slog näven i bardisken, och sa:
- Jag vill ha käk, jag vill ha en öl och mest av allt, jag vill ha en kvinna!!!
Bartendern blev mäkta förvånad och sa:
- Jag kan hjälpa dej med käket och ölen, men någon kvinna kan jag tyvärr inte ge dig... Men vi har ju i och för sig lilla Torsten...
- Jag är inte sån!!! Säger eremiten och går.
Två veckor därpå, återvänder eremiten och liksom förra gången, slår han knytnäven i bordet och säger:
- Jag vill ha käk, jag vill ha öl och mest av allt, jag vill ha en kvinna!!!
Bartendern svarar:
- Jag sa ju förra gången att jag kan hjälpa dej med käket och ölen, men någon kvinna kan jag tyvärr inte ge dig... Men vi har ju i och för sig lilla Torsten...
- Jag är inte sån!!! Skriker eremiten och går. Två dagar därpå, återkommer eremiten. Han går i tystnad fram till bartendern, lutar sig fram mot honom och säger med mycket låg stämma:
- ...alltså... då vill jag ha käk, öl och... och då kan jag ta lille Torsten också... Men jag hoppas att det stannar mellan oss!?
- Jovisst! Svarade bartendern, ingen kommer att få veta om det här förutom er, mig och Torsten... Ja och fem grabbar till.
- Va???
- De fem som håller i Torsten, för han är heller inte sån!

Av Miss Iskalla - 5 april 2008 19:26

En gång levde en mycket rik man, i ett stort hus på landet. Mannen var mycket gammal, men hade trots det en ung vacker fru. Nu hände det sig så att frun hade lite oskyddat sex med mannens svarta chaufför. Nio månader senare åkte alla tre in till BB för att ta emot makens åttonde barn. När förlossningen var klar, visade det sig att kvinnan hade fått tvillingar, två söner, men det ena barnet var färgat. Kvinnan blir förskräckt och försöker komma på en ursäkt att dra för sin make. När mannen väl får se sina nyfödda söner utbrister han:
- Ja, många barn har jag, men aldrig nån som har fötts så kungligt med betjänt!!

Av Miss Iskalla - 5 april 2008 19:24

Lilla Tobias pappa var ledamot av skolrådet. När Tobas en dag fick bannor av sin lärarinna sa han:
- Om inte fröken är snäll mot mej så ska jag se till att pappa gör så att fröken inte är fröken längre!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards