Alla inlägg den 2 april 2008

Av Miss Iskalla - 2 april 2008 18:52

Det låg ett fyllo på en parkbänk. En Bög kom förbi, han tänkte? om jag sätter på fyllot så slipper jag det genanta med att han säger nej. Han drog ner båda byxorna, satte på fyllot. Tyckte att det var rätt trevligt, bestämde sig för att lägga en hundralapp i fyllots bröstficka, som tack för bra stund och lämnade platsen. Efter en stund kvicknar fyllot till, hittar en hundring i bröstfickan. Vad bra. Han lullar ner till Systemet, fram till expediten.
- Du, får jag Pripps för hela hundringen.
Han återvände till bänken, petade i sig ölen och slocknade. En stund senare återkom bögen, satte på fyllot igen och en ny hundring lades i fickan. Efter en stund vaknar fyllot och hittar en ny hundring. Konstigt, så fort jag slocknar så är det någon som är här och lägger hundringar i bröstfickan?. Han lullar åter ner till Systemet, fram till samma expedit, säger.
- Du får jag öl för hela hundringen som förra gången, men ge mig någonting annat än Pripps, för jag får så jäkla ont i häcken av dom.

Av Miss Iskalla - 2 april 2008 18:50

Den sexiga Hollywood stjärnan hade skickats till armésjukhuset, för att – som det så vackert heter – stärka soldaternas stridsmoral. Hon gick från säng till säng och talade med mannarna. Hon frågade vid en säng:
- Har ni dödat någon fiende?
- Javisst, sa soldaten
- Med vilken hand? sa filmstjärnan.
- Den högra.
Hon fattade soldatens högra hand och tryckte en varm kyss över hans knogar.
Vid nästa säng upprepade hon frågan.
- Jovisst har jag dödat fiender, svarade soldaten.
- Med vilken hand?
- Ingen hand. Jag satte mig på dom.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards