Alla inlägg den 1 april 2008

Av Miss Iskalla - 1 april 2008 17:59

Bonden Per tyckte om kokta ägg till frukost. Hustrun ville skämta med honom och stack hål på äggen och blåste ut innehållet. När Per kom till frukostbordet och började knacka äggen fann han dem naturligtvis tomma. Han blev snopen, men kommenterade inte saken. Nästa morgon var det samma sak igen. Äggen var tomma och hustrun plirade förtjust ur ena ögonvrån när hennes man nu ilsknade till
Per tog yxan, knallade ut till hönshuset, fick tag i tuppen, lyfte yxan i ett hotande slag mot honom och sa:
- Använder du kondom en gång till så hugger jag nacken av dig.

Av Miss Iskalla - 1 april 2008 17:58

- Vad tror ni själv är orsaken till att ni blivit så gammal och fortfarande är vid så god hälsa? frågade journalisten.
- Att jag alltid har avhållit mig från sprit och kvinnor! svarade nittiosjuåringen prompt.
I samma ögonblick hördes kvinnoskrik och oväsen från rummet intill. Journalisten såg förvånad ut och den gamle mannen sa irriterat:
- Det måste vara pappa som försöker få tag i pigan. Nu är han full igen!

Av Miss Iskalla - 1 april 2008 11:11

- Vad är det som på dagen skäller och på natten badar?
- Vet inte.
- Svärmors tandprotes.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards