Alla inlägg under april 2008

Av Miss Iskalla - 25 april 2008 23:16

Det var en gång en blondin som stod vid en lyktstolpe och höll hårt runt den. Sen kom en brunett och frågade blondinen:

- Varför håller du i lyktstolpen för?

Blondinen svarar:

- För att jag älskar den här stora dildon!

Av Miss Iskalla - 25 april 2008 23:16

Tre unga kvinnor som jobbar på samma kontor lägger märke till att deras kvinnliga chef har börjat gå hem från jobbet tidigare på eftermiddagarna. De bestämmer sig för att sticka tidigt de också. Eftersom chefen aldrig kommer tillbaka eller ringer till jobbet när hon har gått så kan hon ju inte gärna märka det, tänker de. Så fort chefen har gått för dagen lämnar de tre unga kvinnorna kontoret. Brunetten passar på att ta ett pass på gymmet innan hon ska träffa sin pojkvän över en middag. Den rödhåriga tycker bara att det är skönt att komma hem extra tidigt. Hon fixar lite i trädgården, sedan går hon och lägger sig tidigt. Även blondinen går direkt hem. Men när hon öppnar ytterdörren hör hon konstiga ljud ifrån sovrummet. Hon smyger sig fram mot sovrummet, gläntar försiktigt på dörren och får sig en riktig chock när hon ser sin man i sängen tillsammans med hennes egen chef! Blondinen stänger tyst dörren och smyger ut ur huset.

Nästa dag när det är kafferast, föreslår den rödhåriga och brunetten att de ska gå hem tidigt igen och frågar om inte blondinen hänger med.

- Aldrig i livet! Igår var det jäkligt nära att jag blev upptäckt!

Av Miss Iskalla - 25 april 2008 23:15

Efter en trafikolycka hade domaren talat med båda parterna en lång stund var, och sa sedan:

- Efter att ha hört båda parter drar jag slutsatsen att frontalkrocken skedde mellan två stillastående bilar som stod på var sin sida om vägen.

Av Miss Iskalla - 24 april 2008 13:22

En blondin skall precis hoppa ut från ett plan när hennes väninna stoppar henne och säger:
- Men, tokstolla! Du förstår väl att du måste använda fallskärm!
- Varför de?
- Det regnar ju!

Av Miss Iskalla - 24 april 2008 13:22

- Vilken underbar diamantring du har. Vem har du fått den av? frågade flickan sin blonda väninna.
- Min gamle onkel. Jag hade hand om hans dödsbo och i sitt testamente hade han skrivit att det skulle avsättas 15 000 kronor till en vacker minnessten.

Av Miss Iskalla - 24 april 2008 13:21

Blondinen funderar vid spisen:
- En sån här grej som man skrapar upp sky med - kallas den skyskrapa?

Av Miss Iskalla - 24 april 2008 13:20

En polis stoppade en cyklande blondin på stan och påpekade:
- Er cykellampa lyser inte.
- Jag vet, jag vet.
- Kliv av cykeln. Vet ni inte att man måste leda sin cykel om den saknar lyse?
- Jag vet. Jag försökte att leda den men lyset fungerar inte i alla fall.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30
<<< April 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards