Alla inlägg under mars 2008

Av Miss Iskalla - 20 mars 2008 11:08

Tunneln vid Lårviken avstängd pga. sanering av oidentifierad vätska i närliggande buskage. Har ni ändå ärende till Trosa, tag Bakvägen!

Av Miss Iskalla - 20 mars 2008 11:07

En tjej skulle suga av en kille för första gången. Nervös som hon var frågade hon sin erfarna kompis:
- Hur är det egentligen? Är det mycket äckligt?
- Nja... Det är ju inte direkt njutbart, men det är bara att bita ihop!

Av Miss Iskalla - 20 mars 2008 11:04

En man kom i hög fart körade på landsbygden. Plötsligt dök det upp en tupp på vägen. Mannen hann inte få stopp på bilen, utan körde över tuppen. Bondgården låg precis i närheten av vägen och mannen gick dit och sa till bonden.:
- Jag har kört över er tupp och nu tänkte jag att jag skulle ersätta den.
- Jaha, sa bonden och synade honom fundersamt. Ja, hönshuset ligger därborta.

Av Miss Iskalla - 20 mars 2008 11:03

- Har du slutat färga håret?
- Ja, sist jag gjorde det vaknade jag mitt i natten av att min man ruskade om mej och sa:
- Det är bäst du går innan min fru kommer hem.

Av Miss Iskalla - 20 mars 2008 11:01

Lena, sjutton år, hade känt sig lite hängig senaste tiden och besökte doktorn. När hon kom hem ville mamma höra vad doktorn sagt.
- Tja, jag har lite blodbrist.
- Jaha, då var du inte med barn i alla fall.
- Jo, nu när jag tänker efter sa nog doktorn att jag var en aning gravid också.

Av Miss Iskalla - 20 mars 2008 11:01

- Du är ju dum, kärring, har du aldrig försökt att använda hjärnan?
- Nej, det har aldrig fallit mig in.

Av Miss Iskalla - 20 mars 2008 11:00

Gamla Agda kommer in i upphållsrummet på ålderdomshemmet och håller upp en knuten hand.
- Den man som kan gissa vad jag har i handen, ropar hon, får ligga med mig ikväll.
En man sänker tidningen han läser, tittar ointresserat på henne och säger:
- En pingvin.
Agda står tyst en liten stund och säger sedan:
- Det var nära nog!

Av Miss Iskalla - 20 mars 2008 10:59

Kal och Osborn stod vid frisörsalongen sent en kväll och skulle köpa "sjukvårdsprodukter" i den automat som brukar finnas på dylika ställen. Kal stoppade i ett par mynt - som dessvärre fastnade och ingenting hände. Kal började därför banka på automaten. Först försiktigt men sedan hårdare. Ägaren, som bodde i huset vaknade av oväsendet och då det förekommit en del inbrottsförsök i automaten så tänkte han att nu ska jag ta dem på bar gärning! Så han rusade ut i bara pyjamasen i full fart i riktning mot automaten. Osborn såg honom komma ångande så han stötte i Kal och sa:
- Du Kal, jag tror att vi måste flytta oss lite. Här kommer en kund som verkar ha mer bråttom!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards