Alla inlägg under januari 2008

Av Miss Iskalla - 30 januari 2008 19:41

Dey gifta paret hade ont om pengar, så kvinnan beslutar att hon ska gå på, gatan. När hon kommer hem på morgonen, frågar hennes man, hur mycket hon tjänade?
- 1210 kronor, säger frun stolt.
- Och vem gav dig 10 kronor? Frågar mannen.
Frun svarar:
- Vem då??? Alla!!

Av Miss Iskalla - 30 januari 2008 19:40

En man gick till ett bordell och frågade vad de hade.
- Jo, en negress kostar 500 kr, och en blondin 400 kr, sa damen i receptionen.
Han hade bara 400 kr så det fick bli blondinen.
20 år senare kom han tillbaka till samma bordell. När han kom in fick han syn på samma kvinna han för tjugo år sedan hade köpt lite kul av, och hon sa:
- Du har en son, han är bartender i baren här på bordellen och väntar på dig.
Mannen gick till baren och förklarade hur det gick till, men hans son sa irriterat:
- Jag är son till en hora, bartender på ett bordell, och ser min far för första gången vid 19 års ålder.
- Nu ska du FAN inte vara oförskämd, hade jag haft 100 spänn till så hade du varit neger!!!!

Av Miss Iskalla - 30 januari 2008 19:39

Det hade öppnats en bordell mittemot huset där Johansson bodde.
Konstigt nog tycktes en av de stadiga kunderna vara katolik.
Varje gång han kom ut från adressen gjorde han korstecknet.
En dag kunde Johansson inte hålla sin nyfikenhet tillbaka.
Han rusade ut på gatan, stoppade mannen och frågade.
- Ursäkta, men varför gör du korstecknet?
- Korstecknet? Svarade killen med ett flin.
Jag kollar bara slipsen, gylfen, plånboken och glasögonen.

Av Miss Iskalla - 30 januari 2008 19:38

Det var tre pojkar som stod på en stor parkering och blickade ut över bilarna. En var sju år, en var sex år och den yngste var fem år. På parkeringen stod en Ferrari och en Porshe bredvid varandra.
- När jag blir stor, sa sjuåringen, då ska jag bli direktör, för de tjänar en jävla massa pengar och då ska jag köpa en sån där Ferreri som står där.
- När jag blir stor, sa sexåringen, så ska jag bli börshaj, för de tjänar jättemycket pengar och så skall jag köpa en sån där Porshe som står där.
Femåringen stod alldeles tyst och då frågade sjuåringen honom vad han skulle bli när han blev stor.
- Jag skall bli prostituerad, sa femåringen.
- Vad är det? undrade de båda andra.
- Jag vet inte riktigt, svarade femåringen, men min syster är det och hon äger både Ferrarin och Porshen.

Av Miss Iskalla - 30 januari 2008 19:37

Det var flickan från landet som sökt sig in till staden för att söka lyckan. Liksom så många andra flickor misslyckades hon, och snart var hon pank. För att inte svälta gjorde hon som så många andra, hon beslöt att sälja sig på gatan.
Hon träffar sin första kund och följer honom till hans hotell. De gör vad som göras skall och somnar.
När hon vaknar är hon ensam på rummet, men på nattduksbordet ligger några sedlar samt en lapp. Hon tar upp lappen och läser "Tack för i natt min lilla stockros".
Hon förstår inte vad han vad han menar med det, men tar pengarna och går. På vägen hem passerar hon biblioteket och kommer på att hon kan gå in och slå upp vad en stockros är.
Hon går in och letar rätt på en bok om olika växter. Hon slår upp "Stockros" och läser:
"Stockros - gör sig utmärkt bakom uthus och lador, men totalt oduglig i sängar."

Av Miss Iskalla - 29 januari 2008 19:34

Första gången Eskil var i stan var när han skulle fira sin femtioårsdag på stadens horhus. Ovan som han var fick han instruktioner om hur en kondom skulle användas, av horhusets madame. Hon gav en snabblektion genom att rulla upp den på sin tumme. Eskil tog sig upp till övervåningen och försvann ganska snart i famnen på en stor, varm, välväxt hora.
Efter akten klagade hon:
- Du hade sönder kådiset! Jag är alldeles våt inuti!
- Nix, sa Eskil samtidigt som han höll upp tummen med det påträdda kådiset. Se själv det är ju som nytt!

Av Miss Iskalla - 29 januari 2008 19:34

Pantade Pelle har gått och gift sig i all hemlighet med Ellen på bordellen.
När kompisen får höra detta, kan han inget annat än skaka på huvudet:
- Ja, ja, du ÄR pantad, men att du var så in i helvete korkad, att du går och gifter dig med ELLEN, stans värsta hora?!
- Du förstår dig inte på kvinnors känslor, sa pantade Pelle förtörnad. Du har ingen aning om kärlek. Ellen har sagt att jag betyder allt för henne. Dessutom betalar jag nu bara hälften mot vad alla andra betalar!

Av Miss Iskalla - 29 januari 2008 19:29

Herr och fru Olsson hade länge gått och tittat på det där vackra bordet som fanns i möbelaffärens skyltfönster. En dag gjorde de slag i saken och steg in i affären.
- Det är dyrt, sa expediten, men det är ett bord som vet allt. Man kan faktiskt fråga bordet allt möjligt och få svar.
- Löjligt, sa Olsson och vände sig till bordet. Hur mycket har jag på min bankbok?
Bordet kilade iväg till väggen och tillbaka sju gånger och Olsson insåg att svaret 7000 faktiskt var rätt.
- Otroligt, sa Olsson. Men det här klarar du inte: Hur många tusen har min fru på sin bankbok?
Bordet körde igång de här vandringarna till väggen och häpna räknade de till 288!
- Nänä, gnäggade Olsson. Hon som bara är hemmafru och inte tjänar några pengar! Hur skulle hon kunna ha så mycket pengar!
Det var då som det vackra bordet plötsligt särade på de antika benen!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards