Alla inlägg den 18 januari 2008

Av Miss Iskalla - 18 januari 2008 17:09

I en tågkupe åker en katolsk präst och en judisk rabbi.
Efter ett tag, börjar prästen samtalet:
- Om jag har rätt, så enligt din tro får du inte äta griskött! Men har du provsmakat det någon gång?
Rabbin svarar:
- En gång var jag så nyfiken att jag åt griskött!
Sedan ställer rabbin nästa fråga:
- Enligt katolsk tro måste ni leva i celibat.
- Jag vet vad du vill fråga, säger prästen. Det har faktiskt hänt att jag inte kunnat stå emot frestelsen!
Rabbin läser vidare i sin tidning, och utan att titta upp frågar han:
- Var det bättre än grisen?

Av Miss Iskalla - 18 januari 2008 17:09

- Vet du varför påven duschar med kalsongerna på?
- Nej.
- Han vill inte se ner på en arbetslös!

Av Miss Iskalla - 18 januari 2008 17:07

Mannen till Gud:
- Gud varför gjorde du kvinnan så vacker?
Gud svarar:
- Så att du skall kunna älska henne.
- Men gud, säger mannen, varför gjorde du henne så osmart?
Gud svarar:
- Så att hon skall kunna älska dig.

Av Miss Iskalla - 18 januari 2008 17:07

Det var en nunna som gick till doktorn för att hon fått klåda i underlivet.
- Är du säker på att det inte är flatlöss, frågade doktorn.
- Det är uteslutet. Jag är ju nunna, sa nunnan.
Doktorn tog prov och kallade nunnan till återbesök veckan därpå.
- Du hade rätt. Det var inte flatlöss, sa doktorn vid återbesöket.
- Ja det var ju det jag sa, sa nunnan.
- Det var bananflugor, sa doktorn.

Av Miss Iskalla - 18 januari 2008 17:06

Gud som haver flickorna kär.
Se så stygga pojkarna är.
Vart du dig i sängen vänder.
Är dom där med sina händer.
Om dom dina trosor tar.
Har du snart ingen oskuld kvar.

Av Miss Iskalla - 18 januari 2008 17:04

Det ryktades att sexualmoralen i den lilla staden inte var den allra bästa, så pastorn bestämde sig för att ta reda på hur det låg till med det.
Han ställde sig i predrikstolen och såg ut över den lilla församlingen. Sedan lyfte han bibeln över huvudet.
- Jag har fått reda på att en av kvinnorna som just nu befinner sig i församlingen är otrogen moi sin man. Därför skall jag kasta bibeln i huvudet på henne!
Samtliga damer i salen duckade omedelbart.

Av Miss Iskalla - 18 januari 2008 17:02

Göran dör och anländer till helvetet. Han möts av djävulen som berättar att alla som kommer till helvetet tvingas att välja mellan en rad olika tortyrformer som de ska utsättas för. Tortyren pågår i tusen år och det finns ingen möjlighet att slippa undan.
Djävulen leder Göran in rum fyllda av tortyrformer, de ena värre än de andra. Till slut kommer de in i ett rum där en ung, snygg, kvinnlig student utför oralsex på en man som är i full färd med att dricka öl.
- Nu börjar det likna nåt, säger Göran till Djävulen.
- Är du säker, svarar Djävulen. Tänk på att det varar i tusen år!
- Jepp, svarar Göran.
Djävulen går glatt fram till den unga kvinnan och säger:
- Du kan gå nu, jag har hittat din ersättare.

Av Miss Iskalla - 18 januari 2008 17:00

En man på rundtur i helvetet.
Mannen går förbi ett rum där det sitter män vid små bord med spritflaskor på och framför dem dansar massor av sköna kvinnor.
- Dit skulle jag vilja komma när det blir min tur.
- Det tror jag inte, säger djävulen. Alla flaskorna har hål i botten, men det har inte kvinnorna.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards