Alla inlägg under januari 2008

Av Miss Iskalla - 31 januari 2008 13:23

Legionären till underofficeren:
- Jag är så kåt, jag skulle vilja åka till staden, och få ett skjut!
- Där har du kamelen! Säger underofficeren.
Legionären pippar kamelen, men efter två veckor är han kåt igen.
Han vänder sig till underofficeren:
- Jag är så kåt, jag skulle vilja åka till staden, och få ett skjut!
- Där har du kamelen! Säger underofficeren.
Legionären pippar kamelen, men efter två veckor är han kåt igen.
Han vänder sig till underofficeren:
- Jag är så kåt, jag skulle vilja åka till staden, och få ett skjut!
- Där har du kamelen! Säger underofficeren.
- Men jag är trött på att knulla kamelen! Utbryter legionären.
- Jag menar inte att du ska knulla kamelen, säger underofficeren, jag menar där har du kamelen, den tar dig till staden!

Av Miss Iskalla - 31 januari 2008 13:22

Så var det Ole i Norge som gjorde lumpen.
Han var inne på "sjukstugan" och han sa:
- Jag skulle vilja bli kastrerad.
- Men, men, e du verkligen säker på det?
- Japp, jag vill bli kastrerad.
När han kom ut efter kastreringen mötte han en av sina vänner som frågade:
- Hur gick det med vaccineringen?
- Vaccinering? Var det så det hette?

Av Miss Iskalla - 31 januari 2008 13:18

En ung söt tjej skulle gå över gatan i den röriga trafiken. En flottist som såg att hon stod och tvekade erbjöd sina tjänster:
- Jag kan eskotera er över, sa han.
- Nej tack, sa tjejen. Sista gången en flottist erbjöd sig att eskortera mig, så blev jag torpederad två gånger..!

Av Miss Iskalla - 30 januari 2008 19:56

Det var en man som var riktig kåt, men hade inte så mycket pengar. Han gick till horhuset och frågade bordellmamman vad han kunde få för 20:-. Bordellmamman tog 20 lappen och sa till honom att gå till rum 542.
När han kom till rummet var det en riktig fet dam som låg naken på sängen.
Då tänkte han:
"Äh,va fan, ingen ser mig", så han satte på den feta damen och gick hem.

Nästa dag gick samma man till horhuset igen, han frågade bordellmamman vad han kunde få för 10:-. Bordellmamman tog tian och sa till mannen att gå till rum 247.
När han öppnade dörren så låg det en riktig gammal tant säkert närmare 100 år i sängen naken.
Då tänkte han:
"Äh,va f-n, ingen ser mig", så han satte på den gamla damen och gick hem.

Nästa dag gick samma man till horhuset igen, han frågade bordellmamman vad han kunde få för 1:-. Bordellmamman tog kronan och sa till mannen att gå till rum 3.
När han öppnade dörren så såg han en höna som stod mitt i rummet.
Då tänkte han:
"Äh,va fan, ingen ser mig", så han satte på hönan och gick hem.

Följande dag gick mannen till horhuset igen och frågade om han kunde få något gratis? Bordellmamman pekade mot ett rum längst ner i korridoren. När han kom in i rummet så såg han ett långt led fram till ett titthål i väggen. När det äntligen blev hans tur att titta i hålet, så ser han två lesbiska damer genom hålet, som har vild sex.
- Wow! säger mannen. Det här är riktig god underhållning för att inte ha betalt något.
Då säger en man bakom honom:
- Yeah, men du skulle varit här igår. Då var det en snubbe som satte på en höna.

Av Miss Iskalla - 30 januari 2008 19:55

Det var en kille som besökte ett horhus för första gången, och det skulle vara det bästa horhuset.
När han kom in var det en hiss så han tog den och när han kom till första våningen satt där en skylt:
"kuksugande blondiner"
Oj tänkte han jag åker vidare, på våning två stod det:
"kuksugande brunetter"
Wow tänkte killen och åkte vidare på våning 3 var det:
"kuksugande rödhåringar"
Och så där fortsatte det... och killen åkte vidare när han kom på våning 9 stod det:
"Kom du hit för att knulla eller åka hiss?"

Av Miss Iskalla - 30 januari 2008 19:49

Den svenske försäljaren hade tagit rum på ett mellanklass hotell i New York för de nätter som konferensen skulle vara. Efter första dagen, som både var jobbig och tråkig, beslutar han sig för att ta ett par glas på den närmaste pubben.
Efter andra ölen ser han ett udda par komma in, fet gammal gubbe med en så läcker brud. Bruden var lång, blond och hade de finaste brösten mannen hade sett. Han går till bartendern och frågar vilka de är.
- Jag vet inte vem mannen är men hans sällskap är prostituerad.
O fan, tänker försäljaren. Henne skulle jag vilja pröva. Nästa dag när han kommer till baren ser han henne, den sexiga bruden, ensam sittandes vid ett bord. Han tar mod till sig och går fram och frågar.
- Jag hörde att ni tog betalt för sexuella tjänster. Hur mycket kostar det.
- 100 dollar för en handtralla.
- De va fan mig dyrt. Utropar försäljare häpet.
- Ser du den röda Ferrarin där ute?
- Ja!?!
- Den har jag tjänat ihop med dessa pengar.
Försäljaren tänker efter och beslutar sig för att ta en handtralla. Det visar sig vara den skönaste stunden på länge. Dagen efter går han tillbaka till puben och finner bruden.
- Om handtrallan var så bra måste en avsugning vara ännu bättre.
- Jo vars. 2000 dollar.
- O jävlar va dyrt!
- Ser du huset på andra sidan gatan? Hon pekar på ett vackert nyrenoverat 30-tals hus.
- O fan, vi går!
Visst, det var den bästa avsugningen man kan föreställa sig. Dagen efter måste han få hela paketet. Inget kan slå det som den vackra bruden har givit honom så nu skulle han pröva ett fulbordat samlag. Han hittar henna på samma ställe som vanligt, går fram till henne.
- Vad tar du för ett samlag?
- Kom ut så ska jag visa dig.
De går ut och blickar över Manhattan.
- Ser du ön där borta?
- Ja!?! Nä, du skojjar! Äger du delar av Manhattan???
- Nej, man om jag hade en fitta så skulle jag äga HELA.

Av Miss Iskalla - 30 januari 2008 19:43

Tre sjömän satt på en bordell med dåligt utbud. Enda lediga damen var en gråhårig gammal hagga. Av en slump "råkade" den ena sjömannen se att damen inte hade trosor på sig, och sa till sina kamrater att hon är fantamaj svarthårig mellan benen och menade att hon är kanske inte så dum ändå.
- Nä, sade den andre, det kan jag inte tro. Hon är ju alldeles grå på skallen.
Han böjde sig ner för att titta, och minsann; hon var svart.
Den tredje sjömannen kunde inte tro detta, så han gick närmre damen och låtsades tappa en krona för att få en ordentlig titt. Han gick tillbaka till sina kamrater och sade:
- Det var väl det jag trodde. Hon är inte svarthårig. Det är flugor.

Av Miss Iskalla - 30 januari 2008 19:43

Prästen är på sitt första storstadsbesök. Han stannar en kvällsvandrare och frågar på sin hemsockens tungomål om det finns något bra hotell. Mannen hör inte riktigt utan tror att det rör sig om en bordell. När prästen kommer till bordellen och in på ett rum finner han en vacker flicka som genast börjar klä av sig.
- Nej, nej, skriker han. Jag vill inte ha något flicka!
Varpå flickan vänder sig mot korridoren och ropar:
- Johan, du har en kund här!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards