Alla inlägg under januari 2008

Av Miss Iskalla - 23 januari 2008 17:50

- Varför vill ni skilja er från er man? frågade skillsmässodomaren.
- Därför att det enda min man vill göra är att älska! gnällde den kvinnliga parten.
- De flesta kvinnor skulle vara stormförtjusta om de hade en sådan man, kommenterade domaren hennes svar.
- Det är dom också, muttrade nu kvinnan, det är därför jag begär skillsmässa.

Av Miss Iskalla - 23 januari 2008 17:48

Blåsta Bettan anklagade villige Ville för våldtäkt. Men åklagaren gick hårt åt henne:
- Ni kallar det för våldtäkt men enligt polisförhöret verkar det inte som om ni skulle ha gjort något som helst motstånd...
- Men, söta lilla åklagaren!, utbrast Bettan. Hur skulle jag kunna göra det!? Mitt nagellack hade ju inte torkat..!

Av Miss Iskalla - 23 januari 2008 17:46

- Jaha, ni är så vitt vi vet enda vittnet till händelsen, då min klient, glädjeflickan Bettan, påstås ha bitit Herr Petterssson i organet...
- Bet honom i organet! Hon bet ju av honom halva snoppen. Jag hörde att han skrek alldeles otroligt.
- Kan så vara, men vad SÅG ni? Hur nära sängen stod ni, när det skedde?
- Jag var i rummet bredvid...
- I rummet bredvid? Jag hoppas att rätten väl lägger till vad vittnet medgav här. Vittnet är god vän med herr Petterson. Dessutom har han sagt att han avskyr glädjeflickor. Och nu påstår vittnet att han aldrig ens såg att min klient bet den kärande i organet.
- Det är sant, sa vittnet. Men när jag kom in i rummet såg jag bara dom två, och det var inte min kompis, utan HON som spottade ut kuken!!

Av Miss Iskalla - 22 januari 2008 11:18

Långtradarchauffören hade stoppats i en poliskontroll:
- Dina bakljus fungerar inte, konstaterade poliskonstapeln.
Chauffören klev ut för att kontrollera saken och blev alldeles mållös.
Konstapeln upprepade påpekandet om de trasiga bakljusen.
- Sluta tjata om bakljusen. Jag undrar vart släpet har tagit vägen.

Av Miss Iskalla - 22 januari 2008 11:15

I byrätten sitter skollärare Jonsen, som har en benägenhet att slumra till då och då under förhören. Fröken Else hade blivit antastad av en man som kommit med s k skamliga förslag. Nu stod han inför rätten, som skulle avgöra om dessa var kränkande eller inte.
- Nå vad sa den anklagade, frågade domaren.
- Usch, det kan jag rakt inte säga, svarar Else, det var så fult.
- Då kanske ni vill vara snäll att skriva ned på en lapp så att rätten kan ta ställning.
Sagt och gjort, fröken Else noterar rodnande fräckheterna på en lapp, som sedan går runt till ledamöterna. Längst ut sitter Jonsen som vanligt och sover. Fru Eriksen knuffar honom i sidan och lämnar över lappen.
Jonsen läser yrvaket och utbrister:
- Va? Här? Nu?

Av Miss Iskalla - 22 januari 2008 11:14

Domaren:
- Rätten har funnit det styrkt, att ni under bilfärd i tät stadstrafik försökt påbörja ett samlag med er kvinnliga passagerare. Därför döms ni för grov vårdslöshet till 20 dagsböter!
- Ja men, jag satt ju bara och kittlade henne mellan låren...
- Det är ju det vi har konstanterat. Vårdslöshet i erotiken. Stanna bilen och knulla ordentligt.

Av Miss Iskalla - 22 januari 2008 11:12

Lilla Bettan var en blid liten oskuld då hon talade med sin advokat om den våldtäkt hon påstod sig ha utsatts för.
- Rörde han era, hrm, tillhörigheter?
- Ja, det gjorde han.
- Fint, vi stämmer honom på 5 000. Gjorde han nåt mera?
- Ja han stoppade sina tillhörigheter i mina tillhörigheter.
- Det blir 10 000 till. Nåt mera?
- Ja han sköt sina tillhörigheter fram och tillbaka inne i mina tillhörigheter.
- Flicka lilla, det här kommer att gå som en dans. Jag skulle tro att vi kan få ut ett skadestånd på runt 50 000. Hände det nåt mera vid det här tillfället?
- Ja när han sköt sina tillhörigheter fram och tillbaka så tyckte jag att jag också skulle skjuta lite fram och tillbaka.
Varpå advokaten suckade djupt:
- Flicka lilla, du har just pippat bort 50 000..!

Av Miss Iskalla - 22 januari 2008 11:11

Den blivande landshövdingen hade haft en fantastisk natt med en callgirl som hans medarbetare hade fixat åt honom. När han skulle lämna motellet där de hade tillbringat natten tillsammans, lade han en tusenlapp på hennes nattduksbord.
- Nej, nej, sa bruden, jag skall bara ha tre hundra kronor.
- Tre hundra kronor för hela den här fantastiska natten, stönade den blivande landshövdingen. Du kan knappast leva på den här verksamheten.
- Nej, flinade tjejen, jag kör med utpressning som extraknäck.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards