Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Miss Iskalla - 7 maj 2008 13:03

En äldre man sitter på tåget. Efter en stund kliver det på en punkare med en stor, röd tuppkam och sätter sig mitt emot mannen. Mannen stirrar länge och intensivt på punkaren, och till slut får han nog och frågar:
- VA FAN GLOR DU PÅ DIN JÄVLA GUBBJÄVEL?!
Mannen ser lite generad ut och säger till slut:
- Du får ursäkta mig, men när jag var ung så satte jag på en höna, är du min son?!

Av Miss Iskalla - 7 maj 2008 13:01

De två unga killarnas semester var nästan slut och de hade skaffat sig en mycket vacker solbränna över hela kroppen, utom på ett mycket väsentligt ställe av deras anatomi. Självklart ville de ha en fin solbränna även på de privata delarna och de tänkte ut en plan. De skulle begrava sig själva och bara lämna manlighetssymbolen exponerad och ett litet lufthål så klart.
De valde ut ett fint ställe på stranden och begravde sig, men bara ett par minuter senare kom ett äldre par gående och kunde inte undgå att se dessa exemplar av ung manlighet. De blev naturligtvis chockade, speciellt hustrun som böjt sig ner för att inspektera närmare. Hon reste sig upp, vände sig till sin man och gnällde:
- Jag står knappt ut med att tänka på det.
- Vilket då? undrade maken.
- Jo, att tänka på att jag har varit gift med dig i alla dessa år och så växer det sådana här fina vilt här ute.

Av Miss Iskalla - 7 maj 2008 13:01

Två väninnor:
- Hej, Lotta! Jag hörde att du hittat en jättegullig kille. Hur är hans familj, kommer ni bra överens?
- Nej hans fru är jättesur...

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards