Alla inlägg den 7 maj 2008

Av Miss Iskalla - 7 maj 2008 13:13

Killen: Ditt eller mitt ställe?
Tjejen: Du får gärna gå hem till mig om du vill, men jag tänker gå hem med killen där borta.
Killen: Trevligt, då hämtar jag honom åt dig.

Killen: Dina kläder skulle se bra ut i en hög brevid min.
Tjejen: Ditt ansikte skulle se bra ut med en blåtira.
Killen: Så bra att du också gillar hårda tag.

Killen: Du är så vacker att du inte kan komma från den här planeten.
Tjejen: Nej, jag kommer från Jupiter. Där fortplantar vi oss genom att hålla oss på ett avstånd på exakt 15 meter från varandra. Hejdå!
Killen: Kulturutbyte!!! Kul! Vi börjar med vårt sätt och sedan kan vi prova ert!!!

Killen: Är din pappa tjuv? För någon har stulit alla stjärnor på himlen och lagt dem i dina ögon...
Tjejen: Tja, du är inne på rätt spår. Han är yrkesmördare.
Killen: Bäst du ringer honom, för utan dig kan jag inte leva.

Killen: Vet du vad som skulle se bra ut på dig? Jag!
Tjejen: Tyvärr, billiga accessoarer har aldrig varit min grej.
Killen: Det måste vara dina kläder som fick mig att tro det, ber så hemskt mycket om ursäkt.

Killen: Tror du på kärlek vi första ögonkastet?
Tjejen: Ja, fast när jag ser dig så tror jag inte ens på kärlek vid miljonte ögonkastet.
Killen: Förstår det, såna som mig finns det bara en på miljonen av.

Killen: Gjorde det mycket ont? När du föll från himlen till jorden menar jag!
Tjejen: Inte ondare än vad det måste ha gjort för dig att gräva dig hela vägen upp.
Killen: Där ser du, jag gör vad som helst för dig!

Killen: Har inte vi setts förr?
Tjejen: Jo, vi satt på samma avdelning. Jag har kommit över mina värsta psykotiska utbrott. Hur är det med dig då?
Killen: Nej tyvärr, jag är fortfarande tvångsfixerad vid dig.

Killen: Vill du ha ett litet barn med mig?
Tjejen: Vore det inte grymt att föra dina arvsanlag vidare?
Killen: Jo, men eftersom din pappa gjorde det så tänkte jag att du skulle ha överseende.

Killen: Det känns som att vi mötts i ett föregående liv.
Tjejen: Ajdå, jag trodde att det var meningen att man skulle lära sig att undvika göra om samma misstag.
Killen: Det stämmer, det är därför det är jag som är här och inte din gamle pojkvän.

Killen: Kan jag få bjuda dig på en drink?
Tjejen: Jag tar hellre pengarna.
Killen: Så du är en "sån" tjej, jag brukar oftast inte behöva betala för det, men i ditt fall så ska jag göra ett undantag. Här får du en tia, säg till dina andra kunder att du är bokad för resten av veckan.

Killen: Vill inte du gå hem snart?
Tjejen: Jo, faktiskt. Sen du kom är det inte lika kul här längre.
Killen: Förstår det, jämfört med mig måste resten av världen te sig rätt trist.

Killen: Jag har beställt en taxi åt oss.
Tjejen: Vad bra, för mitt vatten har precis gått!
Killen: Så bra att jag älskar barn då.

Av Miss Iskalla - 7 maj 2008 13:12

Lärarinnan har för första gången träffat sina små nybörjare och vill ta reda på hur mycket barnen kan när det gäller baskunskaperna i matematik.
- Nu ska vi se, säger hon till sina uppmärksamma elever, är det någon som kan räkna till tio?
- Jag kan, jag kan! ropar Johan. Jag kan räkna mycket längre.
- Får vi höra, säger fröken, och Johan börjar räkna:
- ...sex, sju, åtta, nio, tio, knekt, dam...

Av Miss Iskalla - 7 maj 2008 13:09

- Min kille säger alltid att jag är hans enda tanke på jorden.
- Jaså du, då var det nog en liten baktanke jag såg honom med på bio i går kväll...

Av Miss Iskalla - 7 maj 2008 13:08

En man hörde på radion att det var en bil som körde i fel riktning på motorvägen ut mot Arlanda. Han visste att hans fru var på väg just åt det hållet så han ringde till hennes mobiltelefon och skrek hysteriskt:
- Älskling, akta dig! Det är en bil som åker i fel körriktning på motorvägen.
Frun svarade:
- Jag vet, och det är inte bara en bil! Det är hundratals!

Av Miss Iskalla - 7 maj 2008 13:06

Fader dator som är i centralen
helgad vare din skärm
tillkomme ditt tangentbord
ske din vilja såsom i minnet
så och på printern.

Vår dagliga lista giv oss idag
och förlåt oss våra misstag
trots att vi icke förlåta dem
som har programmerat fel.

Låtom oss inte ha långa svarstider
och fräls oss ifrån dumpar
ty företaget är ditt och
makten och personalen
i evighet

Enter

Av Miss Iskalla - 7 maj 2008 13:05

- Mitt namn är Cleptoman !
- Det var ett originellt namn.
- Ja, men så är det taget också.

Av Miss Iskalla - 7 maj 2008 13:05

- Borde egentligen inte fråga, men jag behöver det verkligen. Har inte haft det på evigheter, kan känna hur den glider in hård och styv, och hur den kommer ut mjuk och kladdig. Är säker på att du kan tillfredsställa min längtan. Är desperat och behöver din hjälp. Du tycker säkert jag är fräck men jag kan redan känna tungan leka med den och suga ut de söta safterna tills de nästan är borta. Så låt mig komma till saken: Kan jag få ett tuggummi av dig?

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards