Alla inlägg den 12 maj 2008

Av Miss Iskalla - 12 maj 2008 11:20

Det var en gång ett par som precis hade gift sig. Ingen av dom hade haft sex tidigare och det var dags att ha det eftersom att dom nu var gifta. Tjejen sa till killen att hon var platt upptill, att hon var som en unge. Han sa då till henne att hans penis var som en bebis. Då så var det dags för natten. Hon klädde av sig och var platt upptill som hon sagt. Då tog han av sig kläderna och hon skrek till av sin stora förvåning.
Tjejen: Den är inte alls som en bebis!
Killen: Joho, 50 cm, och 2,5 kg!

Av Miss Iskalla - 12 maj 2008 11:16

En självsäker man kommer in på en bar och sätter sig bredvid en väldigt attraktiv kvinna. Han slänger en snabb blick på henne, och sen tittar han på sin klocka en liten stund.
Kvinnan ser detta och frågar, "Är din träff försenad?"
"Nej", svarar han, "Jag har precis köpt denna superklocka och jag bara testade den.
Kvinna blev intresserad och frågade, "Superklocka? Vad är det för
speciellt med den?"
"Med hjälp av alfavågor så kan den kommunicera med mig på telepatisk väg", förklarar mannen.
"Vad sa den nu då?"
"Den sa att du inte har några underbyxor på dig...".
Kvinna skrattar och svarar, "Då måste den vara sönder, för jag har visst underbyxor på mig!"
"Jo, men den går en timme för fort".

Av Miss Iskalla - 12 maj 2008 11:14

Ett par trosor, en behå och en underkjol hängde på ett klädstreck och så sa behån:
- Jag är den bäste av oss, det är jag som håller upp det som männen gärna vill se.
- Nej, sa trosorna, det är jag som döljer det som männen helst vill komma åt.
Underkjolen gäspade och muttrade:
- Kan ni inte hålla mun, jag har varit uppe hela natten så jag vill sova nu

Av Miss Iskalla - 12 maj 2008 11:11

Hussein drog omkring ute i Rinkeby och hade tråkigt. Han sparkade till en gammal flaska som låg och skräpade och sade mest på skoj:
- Store ande, visa dig!

Vips kröp det ut en massa rök ur flaskan och en jättelik ande uppenbarade sig.
Anden sade med mullrande basröst:
- Ditt ord är min lag och du har tre önskningar jag kommer att uppfylla!
- Då skulle jag vilja komma till ett harem i ett varmare land, sade Hussein.

Vips var han nere i Orienten och satt i ett stort harem med en massa vackra kvinnor omkring sig.
- Och så vill jag ha alla mina kompisar med mig här nere i haremet så vi kan ställa till med ett riktigt knullparty, sade Hussein.

Vips var ett tjugotal kompisar på plats och blev genast serverade vin av de vackra kvinnorna som började smeka och kela med grabbarna. Härligt med ett riktigt knullparty tyckte allihop och skålade för Hussein, vilken bra kompis han var som tog med dom på detta härliga party.

Anden visade sig igen och sade med sin djupa basröst:
- Nu har du endast en önskan kvar, så tänk nu efter ordentligt vad din sista önskan skall vara så utför jag den. Hussein grunnade en bra stund.
- Jag vill vara ekonomiskt oberoende i hela mitt liv, sade han.
Vips var han tillbaka i Rinkeby

Av Miss Iskalla - 12 maj 2008 11:08

Det var en ryss, en amerikan och en svensk som satt på en bar. De fick syn på en man på andra sidan gatan som likande Jesus och gick över och frågade honom:
- Är du verkligen Jesus?
- Ja, svarade Jesus.
- Oh snälla! sa ryssen, hjälp mig att bli kvitt min ryggvärk!
Jesus lade handen på ryssens onda rygg och ryssen pustade ut,

- Ingen ryggont längre!
- Oh snälla! sade amerikanen, jag har ständig huvudvärk, hjälp mig snälla Jesus!

-Jadå sade Jesus och smekte honom över pannan och vips var huvudvärken borta.
Därefter vände sig Jesus till svensken och undrade vad han kunde hjälpa honom med, varpå svensken svarade:
- Rör mig inte för helvete!! Jag är sjukskriven!!

Av Miss Iskalla - 12 maj 2008 11:06

Polisen stoppade en lastbilschaufför och talade om för honom att lasten håller på att ramla ut för det är dåligt fastsatt.
Lastbilschauffören ber poliser jaga de riktiga bovarna och lämna hederliga arbetare i fred. Poliserna gav sig inte och skrev ut böter, men lastbilschauffören vägrade betala böterna så till slut blev det rättegång av det hela. Rätten bad då lastbilschauffören förklara situtationen."Jag var ute och sandade vägen."

Av Miss Iskalla - 12 maj 2008 11:06

En man kör på en landsväg.
En kvinna kör på samma väg men åt motsatt håll.
När de möts lutar kvinnan sig ut från fönstret och ropar
"Gris!".
Mannen sticker omgående ut sitt huvud från bilfönstret och ropar
"Jävla kärring!!".
Båda fortsätter sin färd.
När mannen efter en liten stund kör genom en kurva,
kolliderar han med en enormt stor jättegris som står på vägen.
Mannen dör.
Tänk om män kunde lyssna någon gång...!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards