Alla inlägg den 5 maj 2008

Av Miss Iskalla - 5 maj 2008 17:53

Sickan sill sa smack snille snok till snoken snille snille snok sa sickan sill såg sixten deville snack sa snickan sill snarare snart snille snok snavade så såren sickade snackade och snavade samtidigt så skratta snickan sill så snavandet stavade snack sa snoken snille så snaran stack saxen klippte snaran så snaran sackade tills snoken snava så träden svara.
Hur många s var det i detta?








Svar: Det finns inga s i detta...


Av Miss Iskalla - 5 maj 2008 17:52

En sjöman möter en pirat på en bar. Sjömannen noterar att piraten har både träben, armkrok och en svart lapp över ena ögat.
- Hur fick du träbenet?, frågar sjömannen.
Jag blev iknuffad i vattnet bland en massa hajar, och när mina män drog upp mig hög ena hajen av mig benet.
- Wow, utbrister sjömannen. Hur fick du armkroken?
- Jo, det var så här, svarar sjömannen. En av mina fiender högg av den under en batalj på sjön.
- Otroligt, svarar sjömannen. Och den svarta lappen?
- En fiskmås sket mig i ögat, svarar piraten.
- Förlorade du synen på grund av en måsskit, utbrister sjömannen förvånat.
- Nej, men det var min första dag med armkroken...

Av Miss Iskalla - 5 maj 2008 17:51

En ung och oerfaren kille praktiserade på ett apotek.
En av de första dagarna som han stod i kassan kom det in en kvinna som bad att få köpa ett paket tamponger. Killen tyckte att det var väldigt pinsamt, han rodnade och började stamma och försvann en lång stund bakom disken för att leta fram paketet, som han sedan fumligt lämnade över till kvinnan. Apoteksföreståndaren såg detta, kallade in den unga killen och förklarade att ett sånt beteende inte gick för sig på ett apotek. Han måste skärpa till sig omedelbart, och bete sig naturligt och avslappnat mot kunderna.
Killen lovade att tänka på detta och gjorde allt vad han kunde för att vara naturlig istället. Så nästa dag kom det in en kvinna till apoteket som bad att få köpa ett paket bomull, varvid killen utbrister;
- Jaså, så du rullar själv!?

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< Maj 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards