Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Miss Iskalla - 25 juni 2008 16:57

Det ringer på hos familjen Bergström och lilla Lotta öppnar:
- Hej! Jag kommer från elverket! Är din mamma hemma?
- Mamma! Farbrorn från elverket är här. Har du pengar eller ska jag gå ut och leka ett slag..?

Av Miss Iskalla - 25 juni 2008 16:55

Det var ett svenskt par som skulle ner till Kreta på solsemester. När de låg där på nudiststranden och kände vågorna skölja över dem, råkade en krabba sköljas in i kvinnans sköte. De for direkt till akuten, men doktorn fick inte ut den, hur han än gjorde. Så han bestämde sig för att lura ut den med ett bete! Han sa till maken att stoppa in sin penis. När han kände att krabban tog tag i den skulle han dra ut den. Men mannen vägrade och till slut bestämde sig doktorn för att göra det själv. Han började lite försiktig, kände sig fram. Men när ingeting hände blev han mer och mer våldsam och till slut skrek han:
- Jag kanske inte får ut den jäveln, men jag skall krossa honom!!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards