Alla inlägg den 25 juni 2008

Av Miss Iskalla - 25 juni 2008 17:14

Under en religionslektion i lågstadiet frågar läraren:
- Är det nån som vet vilken befallning Moses fick av rösten i den brinnande busken?
Alfons räcker upp handen och säger ivrigt:
- Han skulle ge sej iväg till Egypten på en gång!
- Ja, just det, och vad skulle han göra där?
- Han skulle hämta brandkåren!

Av Miss Iskalla - 25 juni 2008 17:10

En bordellmamma går till den lokala prästen för att lösa sina problem.
- Hej, jag har två talande papegojhonor, säger hon. Allt de kan säga är: Hej, vi är prostituerade, vill du ha lite skoj?
- Usch, det är ju hemskt, instämmer den lokala prästen. Men jag tror att jag har lösningen på ditt problem. Jag råkar nämligen ha två papegojhanar som jag har tränat till att endast be och läsa bibeln. Om vi parar ihop dina fåglar med mina så tror jag att dina kanske kan sluta tala syndigt och lära sig något ur den heliga skrift istället.
Dagen därpå tar bordellmamman med sig fåglarna hem till prästen och sätter dem i samma bur som papegojhanarna, som är i full färd med att be och läsa bibeln.
- Hej, vi är prostituerade, vill du ha lite skoj? säger bordellmammans papegojor.
Den ena av papegojhanarna vänder sig till den andra och kväker:
- Slå igen bibeln nu, Janne! Vi har blivit bönhörda!!

Av Miss Iskalla - 25 juni 2008 17:08

Frun frågar sin man:
- Skulle du gifta om dig när jag dör?
- Ja, det kanske jag skulle, svarar mannen.
- Jaha, svarar frun lite sorgset. Men skulle hon få sova i min säng ?
- Jo, det är möjligt...
Nu blir frun ännu ledsnare och frågar:
- Skulle du låta henne använda mina kläder om hon skulle kunna använda dem?
- Jo, det skulle jag nog också göra..
Nu skulle hon inte kunna bli ledsnare, så hon frågar:
- Skulle du låta henne använda mina golfklubbor då?
- Nej, svarar mannen.
Frun skiner upp och säger:
- Varför inte det?
- Hon är vänsterhänt...

Av Miss Iskalla - 25 juni 2008 17:04

Tjejen: Hej!
Killen: Äntligen, jag har väntat riktigt länge nu!
Tjejen: Vill du att jag ska gå?
Killen: Nej, var har du fått det ifrån? Bara tanken får mig att må dåligt..
Tjejen: Älskar du mig?
Killen: Självklart, alla tider på dygnet!
Tjejen: Har du bedragit mig någon gång?
Killen: Nej, aldrig! Varför frågar du ens?
Tjejen: Vill du kyssa mig?
Killen: Ja, så fort jag får tillfälle till det.
Tjejen: Skulle du någonsin slå mig?
Killen: Är du galen? Du känner mig väl?
Tjejen: Kan jag lita på dig?
Killen: Ja, älskling.
Tjejen: Älskling...

När killen tröttnat på tjejen..
Nu läser du nerifrån och upp...

Av Miss Iskalla - 25 juni 2008 17:02

- Jag är väldigt noga med hygienen!
- Jaså.
- Jo, för om en kvinna vill ta den i mun, så måste hon först borsta tänderna, för jag vill absolut inte ha dålig andedräkt på den.

Av Miss Iskalla - 25 juni 2008 17:01

Det var en gång en tant som var ute i parken med sina hundar som hette In och Ut. Plötsligt sprang hundarna in i ett buskage och på andra sidan busken låg en tjej och en kille som hade sex. Tanten ropade:
- IN OCH UT! IN OCH UT! IN OCH UT!
Då stack det upp ett huvud och skrek:
- LÅT OSS GÖRA DETTA I VÅR EGEN TAKT! Snälla...

Av Miss Iskalla - 25 juni 2008 17:01

"Hörde att du blev överfallen efter festen igår och att gärningsmannen gav dig 2 val. Antingen suga av honom eller ge honom mobilen. Verkar som att du har kvar mobilen..."

Av Miss Iskalla - 25 juni 2008 16:59

Det var en gång tre pojkar som gick in på en bar. Efter några timmars drickande vid disken kom en god fe fram och sa:
- Ni får en önskning var.
Den förste sa:
- Fan vad coolt! Jag vill bli rik, intelligent och framgångsrik!
Vips, så blev han det.
Den andre ville bli dubbelt så rik, dubbelt så intelligent och dubbelt så framgångsrik. Vips, så blev han det. Så var det den tredjes tur.
- Jag vill bli tre gånger så framgångsrik, tre gånger så intelligent och tre gånger så rik.
Vips, så blev han en tjej!

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards