Alla inlägg den 4 juni 2008

Av Miss Iskalla - 4 juni 2008 14:54

I en småskoleklass skulle eleverna skriftligen berätta om sina intryck från den allmänna difterivaccinationen. En liten flicka skrev:
- När man har vaccinerat sig blir man oemotståndlig, men det räcker inte hela livet.

Av Miss Iskalla - 4 juni 2008 12:05

En straffånge rymde på förmiddagen men återvände frivilligt till fängelset på kvällen.
När personalen frågade honom hur det kom sig att han valde att komma tillbaka, sa han:
- När jag kom hem till frugan var det första hon sa
"Var har du varit? Jag hörde på radion att du stack för åtta timmar sen!"

Av Miss Iskalla - 4 juni 2008 12:04

Killen och tjejen var överens om att dom skulle testa om det gick att känna igen smakerna på kondomerna. Första tyckte hon det smakade banan.
- Rätt! Sade killen.
Nästa smakade jordgubb?
- Rätt! Sade killen.
Tredje gången så satte han ej på någon kondom på organet efter smaktestet sade tjejen.
- Stiilton, lagrad + 45.

Av Miss Iskalla - 4 juni 2008 12:02

Fyraårige Kalle kommer gråtande springande till storasyster Eva och berättar:
- Niklas slog sönder min spargris!
- Var inte ledsen, tröstade Eva, du kan få stoppa dina pengar i min spargris istället!

Av Miss Iskalla - 4 juni 2008 12:01

Den högsta nunnan kallade samman alla nunnor och sade till dem.
- Jag måste berätta för er alla vi har fall av gonorré i klostret.
- Tack gode gud! Säger en av de äldre nunnorna längst bak, Jag är så trött på Chardonnay.

Av Miss Iskalla - 4 juni 2008 11:52

En liten flicka och en liten pojke var och badade på stranden. Då drog pojken ner badbyxorna och kissade. Då frågade flickan:
- Vad är det där för nått?
- Det är min vattenledning, svarade pojken.
- Jaha, min är inbyggd...

Av Miss Iskalla - 4 juni 2008 11:50

Läraren till Olle:
- Varför har elefanten en svart mössa, röd halsduk, och en gul socka på sig?
Olle:
- Jag vet inte?
- Jo, för att han ska kunna gömma sig i en Non Stop-påse.
Olle:
- Men jag har aldrig sett en elefant i en Non Stop-påse.
- Just det! Det funkar.

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards