Alla inlägg den 9 juni 2008

Av Miss Iskalla - 9 juni 2008 13:12

Frun ville få lite fart på kärleks livet så när maken satt framför tv:n & tittade på fotboll match hoppade hon fram & började strippa. Det blev ingen succe.
Till sist fräste hon:
- Ser du inte vad jag gör människa?
- Jo, jo, men måste du sortera tvätt precis framför tv:n?

Av Miss Iskalla - 9 juni 2008 13:11

Två kända författare av detektivromaner diskuterar yrkets vedermödor och ljuspunkter.
- Nå, säger den ene, vilket av dina verk anser du själv var det mest raffinerade?
- Min självdeklaration.

Av Miss Iskalla - 9 juni 2008 13:10

"Dom gamla och dåliga jordgubbarna har begravningsentreprenören tagit hand om" sa grönsakshandlarn.

Av Miss Iskalla - 9 juni 2008 13:10

- Fru Svensson! Tre av era slynglar sitter i mitt plommonträd.
- Det var förskräckligt, utbrister fru Svensson, var är då den minste?

Av Miss Iskalla - 9 juni 2008 13:09

En liten flicka var med sin mormor på kyrkogården för att titta på morfarns grav, då sa den lilla flickan:
- Varför står det bara på vissa gravar hur dom dog?
- Det står inte på någon vad jag kan se, sa mormorn.
- Jo det står en skylt på vissa: "Sköts av kyrkvaktmästaren"

Av Miss Iskalla - 9 juni 2008 13:09

- Pappa, jag är säker på att du kommer att tycka om Jonas.
- Har han pengar?
- Gud, vad ni karlar är lika! Precis samma sak frågade han om dig.

Av Miss Iskalla - 9 juni 2008 13:08

En gumma skulle åka tåg för första gången i sitt liv. Hon tittade in genom biljettluckan där den ovanligt frodige stinsen satt.
- Hur i all sin dar kom ni in genom luckan?
- Jag kröp in när jag var liten! Röt den ilskne stinsen.

Av Miss Iskalla - 9 juni 2008 13:07

Tonårsdottern satt i telefon och mamman fruktade ännu ett tretimmars samtal. Men efter bara en halvtimme la dottern dottern på luren.
- Oj det var ett snabbt samtal sa mamman Ja, jag slog fel nummer...

Presentation

Komentera gärna en historia när du hittar någon du gillar.

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2008 >>>

Omröstning

Tycker du att det är kul att läsa historierna som jag lägger ut nästan varje dag?
 Älskar dom
 Ja det gör jag
 Lite granna
 Nja
 Si-så-där
 Hatar dom
 Vet inte
 Har inte läst någon

Besöksstatistik

Miss Iskalla's gästbok

Kategorier

Tidigare år

Senaste inläggen

Arkiv

Länkar

RSS

Sök i bloggen


Ovido - Quiz & Flashcards